Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Într-o vară Very Very Lemon Lemon, Golin și limonada Lemon Lemon au oferit un twist efervescent conceptului de picnic urban

KV Lemon Lemon

Vara aceasta, sub umbrela picnicului urban, Golin a pregătit o serie întreagă de experiențe și emoții inedite pentru a oferi un nou sens momentelor de evadare cotidiană alături de Lemon Lemon, limonada efervescentă, din portofoliul PepsiCo, realizată din apă minerală pură și lămâi culese din cele mai bune livezi, cu un strop de zahăr. Lemon Lemon este mai mult decât o ieșire la picnic și reprezintă o pauză de prânz, o priveliște urbană, o destinație spontană, o după amiază de vară alături de prieteni.

Campania derulată de Golin pentru Lemon Lemon a avut la bază o componentă puternică de brand experience și comunicare prin intermediul influencerilor. Partenerii campaniei au fost din diferite domenii de activitate – bartending, cooking, urban photography, entertainment & lifestyle – pentru a ajunge la un public relevant și divers și a transmite cât mai bine esența brandului.

KV Lemon Lemon

Experiența Lemon Lemon a ajuns și în redacții, printr-o serie de vizite spontane de relaxare oferite de limonada efervescentă, și a continuat apoi la toate festivalurile mari de Street Food din țară, la Summer Well și în Vama Veche, unde consumatorii au avut parte de un spectacol incendiar de Flair Bartending.

Nu a lipsit din campanie nici componenta de comunicare internă. În mijlocul verii, biroul a sute de angajați PepsiCo a fost transformat într-o zonă de relaxare verde, very very Lemon Lemon.

„Am lansat o categorie nouă pe piață, cea a limonadelor efervescente, dar ne-am dorit să ducem Lemon Lemon dincolo de un obicei de consum, într-o stare de spirit. Am plecat de la ideea de picnic urban și, împreună cu echipa Golin, am găsit un mix perfect de acțiuni și influenceri care să ducă mai departe vibe-ul Lemon Lemon și să le ofere consumatorilor inspirația pentru momente fresh, simple, efervescente pe timpul verii – locații cool, potrivite pentru o escapadă urbană, pauze spontane la birou, acasă și în oraș cu prietenii, clipe pline de naturalețe și relaxare. Așa că, din campania noastră nu au lipsit surprizele și evenimentele neașteptate, starea de spirit Lemon Lemon propagându-se constant online și offline”, a declarat Ioana Ciobotariu, Senior Brand Manager CSD Flavors, NCB & Energy, PepsiCo.

„Vara aceasta chiar s-a purtat Lemon Lemon! Ne-am propus să punem limonada efervescentă în cele mai cool contexte de picnic urban, să le oferim consumatorilor momente de relaxare oriunde, să le arătăm cum se pot bucura de escapade urbane spontane și cum să mixeze băuturile cu limonadă pentru cele mai răcoritoare cocktailuri de vară. Și misiunea noastră nu se oprește aici. Pentru că Lemon Lemon este mai mult decât o limonadă – este o stare de spirit, de care ne putem bucura oricând”, a declarat Roxana Dibă, Head of Brand Communication, Golin.

Pe parcursul campaniei, Anca din Casă, Valentin Luca (bartending influencers), Cristina Mazilu și Oana Titică (food bloggers) au creat rețete speciale cu Lemon Lemon, oferindu-ne idei de mixuri potrivite pentru o zi de vară, cu un strop de alcool, cu mentă, miere, perfecte alături de niște gustări dulci. Mihnea Ratte și Silviu Răcheriu (fotografi) au descoperit și au surprins locații cool din București, unde putem să ne bucurăm oricând de un moment de relaxare urbană. Am aflat care sunt outfit-urile urbane de vară și cum să organizăm un picnic ideal de la Ioana Grama și Sânziana Negru (beauty & lifestyle influencers), iar Andreea Remețan (lifestyle blogger) ne-a introdus în mood-ul Lemon Lemon cu outfit-uri, activități și pauze efervescente de vară. Totul sub semnul #lemonlemon și #urbanpicnic.

Campania realizată de Golin s-a mutat în mod constant din online în offline și invers prin diferite evenimente precum Street Food Festival & Carnival, Summer Well, unde Lemon Lemon a instalat un corner dedicat, oferind trecătorilor o oază perfectă de relaxare pe ritmuri de muzică și dans. Silviu Răcheriu și Andreea Remețan au fost prezenți în zona Lemon Lemon și s-au bucurat de o pauză cu limonadă în cadrul festivalului, împreună cu participanții la eveniment.

Dacă ai fost la Vama Veche pe 14 august cu siguranță nu ai ratat evenimentul realizat de Golin și Lemon Lemon – Summer Flair at Sandalandala. Valentin Luca a susținut un show de Flair Bartending și a testat skill-urile celor prezenți într-ale mixologiei, pregătind împreună cu aceștia cocktailuri cu Lemon Lemon, iar Andreea Remețan a prezentat și a întreținut atmosfera evenimentului.

Lemon Lemon și Golin au dus ideea de picnic urban acasă sau la birou, oferind angajaților, influencerilor și jurnaliștilor puțină iarbă verde (la propriu ) și limonadă efervescentă, mixul perfect pentru o pauză urbană inedită, în orice moment al zilei.

Proiectul Lemon Lemon a fost coordonat din partea PepsiCo de Ioana Ciobotariu (Senior Brand Manager CSD Flavors, NCB & Energy), Emanuela Badanga (Junior Brand Manager CSD Flavors, NCB & Energy) și Adriana Nestoriuc (Marketing Manager – Romania Beverages).

Echipa Golin implicată în proiect: Roxana Dibă (Head of Brand Communication), Marina Constanda (Manager), Ana-Maria Stoica (Senior Media Associate), Diana Pralea (Media Associate), Oana Pohrib (Digital Manager), Geanina Rădulescu (Digital Associate).

Campania de PR Lemon Lemon a fost dezvoltată și cu sprijinul agențiilor Spoon (Digital) și Heat Advertising (BTL).

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.