Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Intesa Sanpaolo Bank: rezultate financiare pozitive in primul trimestru

Intesa Sanpaolo Bank a înregistrat în primul trimestru din 2009 o evoluţie pozitivă a performanţelor financiare ale băncii. În condiţii pe piaţă destul de dificile, Intesa Sanpaolo Bank dispune de o lichiditate excelentă, cu active în creştere, consolidarea întregii activităţi, atât pe partea de corporate, cât şi de retail şi capital propriu majorat semnificativ după un aport în numerar în 2008 al Grupului Intesa Sanpaolo.

Dinamica favorabilă a băncii este sintetizată şi de principalii indicatori financiari, conform Standardelor Internaţionale de Contabilitate (IFRS), raportate faţă de 31 martie 2008:

·    Total active: 3 028 milioane lei (+48% faţă de 31 martie 2008)
·    Portofoliu credite: 1 897 milioane lei (+46%)
·    Depozite clienţi: 745 milioane lei (+14%)
·    Total venituri nete: 46 milioane lei (+84%)
·    Profit operaţional net: 12.5 milioane lei (+84%)
·    Capital propriu: 548 milioane lei (+226%)

Nicola Calabró, Chief Executive Officer (CEO) Intesa Sanpaolo Bank declară: “În contextul actual de piaţă rezultatele Intesa Sanpaolo Bank sunt cât se poate de favorabile şi avem încredere că ne vom putea atinge toate obiectivele la nivel local şi la finalul anului. Suntem în grafic cu toate proiectele importante pe care le avem în derulare şi ne bucurăm de susţinerea unui acţionar puternic şi solid, aflat în topul ierarhiei financiare din Europa şi din lume.”

Riccardo Parasporo, Chief Business Officer (CBO) Intesa Sanpaolo Bank precizează: “Dincolo de rezultatele financiare pozitive în primul trimestru, ne bucurăm de un trend ascendent pe partea de depozite ca urmare a eforturilor de încurajare a economisirii şi a încrederii clienţilor în soliditatea grupului nostru financiar. De asemenea am intrat pe segmentul de large corporate cu câteva tranzacţii semnificative, am continuat extinderea şi modernizarea reţelei şi am lansat noi produse şi servicii în special pe partea de retail”.

Bucuresti, 14.05.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.