Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Interviurile filmate de Alegeri.TV au fost vizualizate de peste 15000 de persoane in doar 20 de zile

Echipa Alegeri.TV a demarat in luna aprilie 2009 campania “Comunica cu europarlamentarii prin Alegeri.TV”, cel mai amplu interviu electoral on-line desfasurat in Romania. Dupa culegerea, centralizarea si clasificarea tuturor intrebarilor utilizatorilor site-ului, intr-o prima etapa, a urmat transmiterea unui set de 10 intrebari tuturor candidatilor la alegerile europarlamentare din 7 iunie. Campania desfasurata de Alegeri.TV intra in ultima etapa, si anume publicarea raspunsurilor candidatilor.

Prezentarea primelor 15 interviuri a generat interesul scontat, in ultima luna inregistrandu-se aproximativ 40,000 de vizitatori unici direct interesati sa-si formeze o opinie despre candidatii pentru Parlamentul European, urmarind atat interviurile filmate cat si alte informatii despre istoricul activitatii fiecarui candidat in parte. In ultimul an, numarul de vizitatori unici a depasit 330,000, ceea ce pozitioneaza Alegeri.TV drept cel mai important canal impartial de informare si dialog politic on-line. Oficialii site-ului estimeaza o crestere a traficului de 8-10 ori in zilele care preced alegerile.

Fenomenul Alegeri.TV devine insa interesant din alt punct de vedere. Lansat inca din 2007 ca proiect nepartinic, publicul tinta este format din persoane cu drept de vot, care au acces la Internet de la serviciu sau de acasa, cu o situatie materiala relativ buna, si care nu au inca definita o apartenenta politica si deci nu acceseaza uzual paginile on-line ale partidelor politice sau blogurile candidatilor. Acest public tinta este extrem de relevant pentru ca poate fi formator de opinie intr-o arie in care programele si performanta politica nu au convins in ultimii 10 ani, interesul pentru participarea la vot scazand considerabil in ultimii ani. In acest context, formarea unei opinii pozitive a alegatorilor nehotarati, referitoare la un candidat, poate determina decisiv succesul la un fotoliu in Parlamentul European.

“Am reusit sa dezvoltam in 3 ani un canal de comunicare important si o alternativa la mijloacele traditionale de informare, prin care politicienii pot intra in dialog cu o categorie sociala relevanta, oameni cu drept de vot interesati de viata politica dar care nu au inca o afinitate politica clar definita, si care reprezinta un potential ridicat de influentare a rezultatelor in alegeri. Interesul generat in cadrul principalelor formatiuni politice si numarul mare de vizitatori ne determina sa credem ca proiectul a ajuns la maturitate.” declara Alexandru Lapusan, CEO Zitec, compania sustinatoare a proiectului. “Campania pentru europarlamentare intra pe ultima suta de metri. Oferim tuturor candidatilor posibilitatea de a raspunde intrebarilor electoratului.”

Alegeri.TV centralizeaza si prezinta impartial forumuri de discutii si dezbateri politice, prezentari video si bloguri, stiri din presa politica, comunicari ale oamenilor politici sau ale partidelor politice, analisti si comentatori din domeniul politic, dar si dialoguri si interviuri intre electorat si oamenii politici. In plus, utilizatorii site-ului pot urmari istoricul candidatilor si informatii statistice privind activitatea fostilor europarlamentari, care candideaza pe 7 iunie pentru un nou mandat. Raspunsurile pretendentilor la un fotoliu in Parlamentul European sunt postate, in format video sau text, in paginile dedicate fiecarui candidat in parte.

Despre Alegeri.TV

Lansat in 2007 sub deviza “Impartial. Util. Interactiv”, Alegeri.TV este in prezent cea mai puternica platforma de dialog politic nepartinica. Alegeri.TV centralizeaza si prezinta impartial profilele a peste 20,000 de politicieni, aproape 1000 de interviuri sau materiale video de campanie, devenind rapid cea mai bogata sursa de informare si dialog politic on-line. Oferind informatii despre istoricul fiecarui politician roman, traseul politic, activitatea si initiativele parlamentare sau europarlamentare, Alegeri.TV prezinta in timp real atat o radiografie a mediului politic romanesc pentru electorat, cat si un barometru de opinie publica pentru partidele politice. Alegeri.TV este o initiativa de responsabilitate sociala ZITEC.

Bucuresti, 29.05.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *