Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Intertel Communications sprijina cea de-a doua editie a Mobile Marketing Conference

Cea de-a doua editie a Mobile Marketing Conference, care va avea loc pe 13 mai 2009, la hotel Radisson Blu Bucuresti, a reusit sa motiveze cele mai importante firme de mobil marketing din tara sa se implice activ in derularea evenimentului. In randul principalilor parteneri ai acestei conferinte, se numara Intertel Communications, firma dedicata exclusiv activitatilor interactive de marketing.

Sub auspiciile situatiei economice actuale, piata de mobile marketing suporta la randul ei o serie de schimbari, ajungand sa se confrunte din ce in ce mai des cu situatii atipice. In aceste conditii, specialisti in marketing sunt nevoiti sa isi indrepte eforturile inspre dezvoltarea unor instrumente de comunicare, promovare si relationare cat mai diversificate, alaturi de tactici cat mai interactive, personalizate si mai directe.

In aceasta zi dedicata specialistilor in mobile marketing , Maia Novolan, director general Intertel Communications, unul din principalii speakeri ai evenimentului va prezenta 2 sectiuni de informare si va supune atentiei audientei o demonstratie tehnica al unui lant de comunicare cu consumatorul folosind mai multe intrumente de mobile marketing. Sectiunile informative vor avea ca teme principale piata de mobile marketing, situatia actuala in Romania si comparatii cu industria la nivel global si european, incercand sa traga niste concluzii despre tenduri si incotro se indreapta aceasta industrie, iar cea de a doua este dedicata unor exemple mai practice despre includerea multiplelor canale de comunicare mobile intr-o campanie integrata.

Experienta Maiei ca speaker specializat in domeniul de mobile marketing este notabila. Ea este fondata pe un numar semnificativ de ani de activitate in interactive telecom. Pornind din anul 1995 cand a pus bazele interactivitatii prin instrumente telecom, folosita ca tactica a unei strategii de marketing si promovare pentru cresterea audientei canalelor media in cadrul grupului Media Pro, pana in anul 2002 cand a fondat Intertel Communications, lider astazi in piata de servicii de mobile marketing.

Intertel Communications este specializata in numeroase platforme digitale – de la marketing interactiv/comunicare on-line si mobile marketing, pana la servicii de callcenter, web design si web development, incluzand orice tip de mecanisme de campanii si reactivari, integrari mixte de on-line si off-line. Compania utilizeaza tehnologiile SMS, MMS, WAP, WEB, Bluetooth, Barcode si Voce, follow-up campanii, fulfillment, ligostica promotii si management de premii.

Printre clientii traditionali ai companiei se numara Coca-Cola Romania (Coca-Cola, Cappy, Sprite), LG, METRO,  Prima TV, Procter&Gamble (Braun, Blend-a-Med, Duracell, Gillette, Pampers, ), Real Hypermarket,, Unilever SCE (Axe, Dero, Omo, Rexona, Sunsilk), TCE/Curiero, Wunderman.

Bucuresti, 11.05.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.