Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Internetics a lansat expozita QR&BR

Expoziţia QR&BR a fost lansată pe 7 noiembrie, la Energiea Pub din Bucureşti (Str Brezoianu, nr. 4).

QR code-uri şi socializare au fost cele două componente sub care s-a desfăşurat lansarea expoziţiei QR&BR, un proiect marca Internetics, provocat de Grolsch, la care au participat peste 200 de oameni.

Expoziţia va putea fi admirată timp de o lună, la Energiea Pub, şi este compusă din 16 exponate originale: QR code-uri inovative, cu aer de instalaţii artistice, care ascund la un link distanţă campaniile câştigătoare la Internetics 2012.

Prima astfel de expoziţie din Bucureşti, QR&BR este un amestec reuşit de campanii de comunicare online, un spaţiu inedit şi exponate originale, care reuşesc să surprindă într-un mod artistic elemente din campaniile câştigătoare, fără a le dezvălui din prima identitatea.

Exemplificând importanţa stratificării şi rafinării «mesajului», fie el unul artistic sau comercial, expoziţia îşi propune să pună la treabă telefoanele, dar şi imaginaţia celor care trec pragul Pub-ului Energiea. Mai mult, expoziţia îşi doreşte să construiască un pod între ceea ce se întâmplă în online şi în offline şi să ducă conceptul de expoziţie de QR code-uri mai departe, într-o zonă artistică, în care era digitală este o sursă de inspiraţie în sine.

De la goblenul cu aţă roşie sau sârma ghimpată peste care trebuia să treci pentru a citi QR code-ul expus şi până la mirosul boabelor de cafea care te îmbie să descoperi campania din spatele exponatului, execuţiile sunt unice şi pline de creativitate, în ton cu festivalul şi cu campaniile despre care vorbesc.

Expoziţia este un concept The Institute şi Gavrilă & Asociaţii.

Fondat şi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online. Internetics a apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul ultimillor unsprezece ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.

The Institute este fondator al AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine şi Noaptea Agenţiilor, organizator al Effie Awards România, Şcoala ADC*RO şi „10 ani de creativitate românească”.

Bucuresti, 08.11.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.