expoplast Sibiu 2019

Interesul abonatilor pentru newslettere este in crestere

releva cel mai recent studiu White Image “INSIDE 2008”

Un nou studiu realizat de White Image Loyalty Solutions privind modalitatea de citire a newsletterelor in 2007 a aratat ca, desi ratele de deschidere sunt pe un trend descendent din cauza pierderii posibilitatii de monitorizare a deschiderilor, interesul abonatilor pentru newslettere este din ce in ce mai mare, ratele de clickthrough raportat la emailurile deschise crescand de la 34,25% in 2006 la 37, 78% . Studiul “INSIDE: Cum au fost citite newsletterele in 2007” actualizeaza datele statistice din benchmark-ul corespondent pentru anul 2006, ramanand singurul studiu pe piata autohtona care analizeaza eficienta campaniilor de email marketing.
Noul studiu, disponibil in format PDF, s-a bazat pe monitorizarea unui numar de 26.779.913 de emailuri, reprezentand 2036 de campanii trimise de White Image pentru clientii sai.

“La nivel agregat, ratele de deschidere au inregistrat scaderi, toate industriile fiind afectate de blocarea imaginilor by default de catre majoritatea ISP-urilor si clientilor de email. Acea imagine de 1 pixel care permitea monitorizarea ratelor de deschidere este blocata din start de ISP-uri precum Yahoo!, Gmail sau Hotmail si astfel, aparent ratele de deschidere scad. In special marketerii care deruleaza programe B2B trebuie sa-si adapteze “jocul” la aceasta noua realitate, dat fiind ca in cazul lor predomina comunicarea cu adrese corporate, unde impactul Outlook-ului este major”, a afirmat Andrei Georgescu din partea White Image.

INSIDE 2008 aprofundeaza analizele anterioare, adaugand un raport special privitor la performantele la nivelul ratei de deschidere ale subject line-urilor scurte versus subject line-uri medii sau lungi.

Iata doar cateva dintre constatarile studiului:
– Media ratei de clickthrough raportata la emailurile trimise a crescut in 2007, fata de 2006. Acest lucru ne indica faptul ca de fapt, rata de deschidere nu a scazut, ci este influentata de restrictiile ISP-urilor care nu mai permit monitorizarea corecta a ratelor de deschidere.
– Marketerii au reusit sa comunice mai relevant in 2007, cea mai mare rata de CTRO crescand de la 36,92% in 2006 la 41,69% in 2007.
-Miercurea ramane cea mai buna zi pentru deschideri si clickthrough;
– In intervalul orar 22:01 – 00:00, abonatii care deschid un email sunt si cei mai dispusi la rasfoirea lui;
– Domeniile Auto, Producatori, IT si Banking se mentin in top, cu cele mai bune rate, atat de deschidere, cat si de clickthrough CTRO.
Studiul este disponibil in varianta PDF si permite accesul marketerilor la instrumente cheie de evaluare a succesului programelor lor de emailing.

Bucuresti, 30.06.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *