Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

INTERACTIONS la doi ani: rezultate, clienti de top si o echipa de 10

INTERACTIONS, agentie de comunicare interactiva specializata in servicii de e-CRM, implineste, pe 12 ianuarie, doi ani de la lansarea pe piata. In cei doi ani de la lansare, agentia a realizat o cifra de afaceri cumulata de 4 milioane RON si si-a extins si consolidat atat portofoliul de clienti, cat si echipa.

Lansata in ianuarie 2009 de Adrian Alexandrescu, INTERACTIONS ii are in prezent in actionariat pe fondatorul sau, precum si Posta Franceza prin Mediapost Hit Mail. Agentia este parte a unui grup a carui valoare a ajuns la 6 milioane de euro in 2010 si care integreaza servicii de online, e-mail, social media, SMS, MMS, direct mail, drop mail si curierat.

Doar pe parcursul ultimului an, INTERACTIONS a adunat in portofoliu 9 premii, atat la Internetics sau Webstock cat si singurul premiu acordat in cadrul sectiunii online din cadrul ADOR 2010. Agentia are in prezent in portofoliu cel putin un premiu cu fiecare client.

Agentie de online cu know-how solid de CRM, INTERACTIONS a colectat si dialogheaza cu peste 400.000 de consumatori, in cadrul programelor pe termen lung pe care le-a creat si le administreaza in numele clientilor sai in cei doi ani de cand activeaza pe piata.

La sfarsitul lui 2009, cand era infiintata de un an, INTERACTIONS a reusit sa se plaseze in top 10 agentii digitale din punct de vedere al cifrei de afaceri, potrivit datelor de la Ministerul Finantelor.

Echipa INTERACTIONS este formata in principal din seniori, business-ul insemnand o treime creatie, o treime programare si o treime mentenanta echipei .

“Suntem o echipa de oameni care pun accent pe munca sustinuta si seriozitate. Le oferim clientilor nostri idei si implementare ca parte a zilei noastre normale de lucru. Cifra noastra de afaceri este facuta in proportie covarsitoare din activitati de dezvoltare de strategie si creatie, programare si mentenanta de programe de dialog cu consumatorii. Avem o marja normala de profit de aproximativ 15%. ”, spune Adrian Alexandrescu, Managing Partner INTERACTIONS.

“Stim ca pentru a produce valoare este important sa ai un job pe care sa iti placa sa il faci. De aceea, la INTERACTIONS, membrii echipei nu sunt doar simpli angajati, ci participa si la repartizarea profitului, fiecare angajat mai vechi de 1 an obtinand o cota parte din acesta”, a adaugat Alexandrescu.

INTERACTIONS are in portofoliul de clienti companii precum Mega Image, Nestle (Maggi, Nescafe, Nesquik, Joe, Kitkat), Mobexpert, Groupama, Sarantis (Str8, C-Thru) si altii. In afara de proiectele derulate pentru clienti, INTERACTIONS are si proiecte proprii, cum ar fi www.supersport365.com, si planuieste sa continue si in 2011 lansarea de noi proiecte proprii.

Bucuresti, 11.01.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.