Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Intelec – servicii contabile in Constanta, pentru orice tip de afacere

Compania Intelec se remarca pe piata de servicii contabile constanta prin raportul calitate – pret, reusind sa aiba in portofoliu atat companii mari, cat si IMM-uri dornice de performanta. Orice afacere, indiferent de domeniul in care activeaza, poate profita nu doar de oferta de servicii contabile a celor de la Intelec, ci si de expertiza generala a personalului companiei – sfaturi si recomandari, atentionari cu privire la anumite norme si modificari legislative, consultanta, reprezentare in fata organelor de control etc.

Ce inseamna servicii contabile? Evidenta de gestiune, partea de salarii – resurse umane – angajati, fise fiscale, declaratii, bilant, intocmire si depunere documente online, evidenta mijloacelor fixe si a amortizarii acestora… In functie de specificul fiecarei afaceri, se stabilesc toate cele necesare.

Procedura normala de lucru este pe baza de abonament, caci orice companie are nevoie de servicii contabile permanent, luna de luna. Un abonament extrem de solicitat este cel pentru microintreprindere platitoare de impozit pe venit, obiect de activitate prestari servicii, cu maximum 10 angajati. Preturile cresc in functie de volumul de lucru al unei companii interesate de contabilitate constanta, insa raman costuri prietenoase, asigura reprezentantii companiei Intelec. Pentru ca fiecare firma poate avea particularitatile sale in activitate, pretul se discuta concret pentru fiecare client in parte.

Cei care nu au deschis inca o companie si doresc sa gaseasca cea mai avantajoasa forma de organizare se pot adresa inca de la inceput celor de la Intelec, solicitand consultanta in acest sens. PFA, SRL, SA, SRL-D, II… toate acestea ofera avantaje si dezavantaje, astfel ca in functie de specificul activitatii si de anumite detalii particulare, o anumita forma de organizare poate sa fie cea mai potrivita pentru o anumita afacere.

“Ne desfasuram activitatea intr-o cladire specializata in lucru cu date informatice. Prelucrarea datelor Dumneavoastra se va face folosind tehnologie de ultima ora si in conditii de deplina siguranta informatica. Suntem vesnic in cautarea perfectiunii. Echipa noastra participa la toate cursurile in domeniu, si beneficiaza de tot suportul legislativ pentru a fi primii care aflam si implementam orice schimbare in acest sens”, se precizeaza pe www.intelec.ro.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.