În parteneriat cu Galeriile Lafayette, DIESEL prezintã în avanpremierã colecţia SS22 semnatã de Martens, printr-o instalaţie pop-up dedicatã proiectului, care poate fi vãzutã între 20 septembrie şi 9 octombrie 2021.
Abordând ADN-ul DIESEL, Martens afişeazã o selecţie de imagini ce reprezintã curajul & valorile îndrãzneţe şi universale ale brandului. Incluziunea devine mesajul provocator ce stã la baza etosului Diesel For Successful Living.
Decupajele, care prezintã un set divers de personaje din viaţa realã, sunt reprezentate în imagini gigantice 2D, inspirate de vechile panouri publicitare de la Hollywood.
Articole recomandate:
PALLAS și ÉTOILE: noile denumiri ale versiunilor DS Automobiles
Departamentul financiar, prin prisma a 28 de lideri din domeniu. Pe 4 aprilie afli cum reușește un C...
Un milion de euro pentru ONG-uri: Kaufland România și FDSC anunță programul În Stare de Bine 2024 - ...
PickTwo Studio, al doilea proiect în Zanzibar: complex rezidențial în valoare de 11,5 milioane de eu...
SYMMETRICA investește 48 mil. € în cea mai mare fabrică din portofoliu, dar și din S-E Europei
5 trucuri rapide pentru a descoperi daca cerceii tai sunt din argint pur
Vacanța ta Spa perfectă de Paște: Sf. Constantin și Elena
Nestlé vine la Angajatori de Top cu internshipuri plătite și nu numai