Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

INSIDE 2011, cel mai recent studiu White Image, care analizeaza modul

in care romanii au interactionat cu newsletterele releva o scadere a principalilor indicatori de eficienta

White Image lanseaza INSIDE 2011, a sasea editie a studiului ce analizeaza modul in care sunt citite newsletterele in Romania.

INSIDE 2011 monitorizeaza 510.364.691de emailuri trimise in primul semestru din 2011 si intreg anul 2010, concretizate in 29.873 de campanii.

Comparativ cu anii anteriori, studiul releva o dublare a volumului de emailuri trimise, dar in acelasi timp si o descrestere a majoritatii indicatorilor importanti in email marketing: open rate, render rate, click through rate.

Open rate-ul a scazut de la 24.81% in primul semestru din 2010 la 22.37% in aceeasi perioada din 2011.

Render rate-ul a scazut de la 22.88% la 21.04%. Rata de click a scazut de la 9.28% la 7.85%. Dar cea mai mare scadere a inregistrat-o rata de click raportata la deschideri, care a scazut cu 2.98%, de la 37.38% la 34.40%.

Raportul indica o diminuare a relevantei comunicarii, in general la nivelul marketerilor odata cu cresterea volumului de emailuri trimise.

Cateva repere din acest studiu:
• Lunile in care s-au obtinut cele mai bune rezultate, in anii 2011 si 2010, au fost ianuarie –martie;
• Trendurile principalilor indicatori se pastreaza atat in comunicare B2B, cat si B2C;
• In ciuda cresterii volumului, procentul reclamatiilor de spam s-a pastrat constant, insa procentul dezabonarilor a crescut odata cu cresterea volumului de emailuri trimise;
• Subiectele cele mai eficiente atat in 2011 cat si in 2010, din punct de vedere al ratei de deschidere, au avut intre 1 si 15 caractere, totusi nu acelasi lucru se poate spune din perspectiva ratelor de click care in ambii ani au inregistrat valori mai mari pentru subiectele cu 51-75 de caractere;
• 2011 inregistreaza o crestere a numarului mesajelor de tip trigger, dar in acelasi timp si o scadere a numarului mesajelor targetate;
• Pentru B2C ziua cu cele mai bune rate de deschidere si rate de click se pastreaza Marti, atat in 2010 cat si in 2011;
• Pentru B2B insa, ziua cea mai eficienta este ziua de Joi;
• Cel mai eficient interval orar pentru deschideri si click-uri, atat pentru B2B cat si pentru B2C, este intre 12:00-15:00.

Bucuresti, 19.12.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.