Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Innovate or die!

O excalmatie dura, dar cat se poate de reala. Poate dureros de reala in piata imobiliara, unde dezvoltarea arareori a venit dupa un business plan rational si eficient, ci a urmarit un castig imens, ultra-rapid din categoria “tun”.

Daca ar fi sa creionez un tablou metaforic, el ar semana cu o lucrare demna de filmele horror. Terenuri candva “roditoare”, acum sunt un pustiu dezolant, pe alocuri marcat de grupulete de morminte si cladiri abandonate, schelete pravalite care peste unde si roiuri de vulturi planand agale, in cercuri ample, peste cete de zombie care incearca sa se ascunda prin vreo crapatura, sperand la vremuri mai bune.

Veti spune desigur ca m-am “molipsit” de pesimism si negativism. Nimic mai fals. Undeva intr-un plan indepartat, eventual chiar pe rama tabloului, se afla antidotul. Dar ca orice antidot, nu poate fi obtinut decat trecand prin cateva probe care sa aduca utilizatorul intr-o etapa veritabila de cunoastere si intelegere a situatiei sale si a drumului de parcurs spre reusita “magica”. Lesne de inteles de ce am folosit ghilimelele…

Intr-un moment in care regula supravietuirii in afaceri este inovatie sau disparitie, am putea crede ca nu mai exista nici o solutie de rezolvare pozitiva. Specialisti precum Shelly Roberts, partener fondator si managing director al FireBrand, companie specializata in consultanta de brand si in asistarea rafinarii proceselor de marketing ale companiilor pentru maxima eficienta, ne demonstreaza ca nimic nu este mai fals! Cu o experienta profesionala de invidiat, o experienta de business si viata ce a purtat-o prin patru (4) recesiuni, Shelly Roberts a pus la punct un produs care asigura succesul si supravietuirea oricarei afaceri: JUMP-THINK training.

„Asistam multinationalele si companiile mari de pe piata pentru a le asigura succesul intr-un mediu dominat de incertitudini, unde concurenta este acerba. Pe cat de dificile sunt aceste vremuri, pe atat de multe oportunitati exista pentru a atinge o reusita rasunatoare. Noi evaluam nevoile unei companii, peisajul competitional in care se plaseaza, cererea de pe piata si categoria in care se incadreaza ca grad de acceptare/penetrare. Punem la punct recomandari si planuri de actiune startegice si asistam clientul in implementarea – pe termen scurt si lung – a acestora,” a declarat Shelly Roberts, fondator FireBrand.

Prea multe cuvinte bine alese? Atunci pe scurt si colocvial, JUMP-THINK va invata sa ganditi creativ si sa gasiti solutiile corecte la cele mai arzatoare probleme. Gandirea creativa vi se pare ceva intangibil? Utilizatorii JUMP-THINK – spre exemplu o mare companie multinationala, condusa de un expat – au demonstrat o imbunatatire intre 100 – 570% in urma workshop-ului desfasurat sub indrumarea expertilor FireBrand. Un exemplu concret? Unul dintre angajati a rezolvat in doua (2) ore o problema care inainte de training ar fi durat doua saptamani!

„Deci… exista viata dupa criza, precum si in timpul tensiunilor fianciare globale! Ceea ce este vital pentru reusita unui business este deschiderea ficarui top manager spre investitiile corecte si acceptarea antidoturilor potrivite, la momentul potrivit. A te ascunde sub un bolovan asteptand sa treaca vremurile grele nu inseamna sa fii om de afaceri! Capacitatea de a te adapta rapid, de a accesa specialistii care au know-how-ul si capacitatea dovedita de a-ti impune businessul pe directia corecta, abilitatea de a distinge din echipa ta oamenii cheie care trebuie sa inceapa – urgent – sa gandeasca creativ inseamna ca esti un adevarat leader,” a subliniat Luciana Petrescu, PR & Communication Expert, Net Worth Advisory.

Traim intr-o lume in care viteza de reactie inseamna totul, dar traim si intr-o lume in care consultantii isi ocupa pozitiile binemeritate. Odata cu dificultatile financiare s-a ajuns la acceptarea faptului ca nu poti si nu este corect, si eficient sa faci singur totul.

Da, inovatia inseamna creare de produse noi, profitabile si implementabile. La fel de mult inseamna ca inovatia face profit pentru orice companie care promoveaza real gandirea “out-of-the-box”.Inovatia poate economisi bani pentru ca permite gasirea unor modalitati mai eficiente de a face ceva ce faci deja. Inovatia poate economisi bani prin reducerea timpului de rezolvare a problemelor. Daca oamenii din companie ar genera mai repede solutii noi la problemele din munca lor cotidiana, atunci – q.e.d. – compania are costuri mai mici de rezolvare a problemelor zilnice.

Concluzia este simpla si logica: aveti o singura alegere pentru a evita disparitia. O replica celebra spunea „rezistenta este inutila”. Rezistenta in fara schimbarii, teama, orgoliul, trebuie indepartate pentru a vedea limpede calea spre reusita. JUMP-THINK, avand alaturi oameni care detin, la prima mana, experienta si succesul de a face afaceri in perioadele cele mai dificile.

FireBrand ofera un workshop de Inovatie unicat, creat special pentru companiile care doresc sa-si pregateasca proprii agenti de inovatie.

Shelly Roberts este partener fondator si Managing Director al FireBrand, companie specializata in consultanta de brand si in asistarea rafinarii proceselor de marketing ale companiilor pentru maxima eficienta. Shelly este fost Executive Creative Director pentru D’Arcy Romania si Saatchi & Saatchi in Statele Unite. www.firebrandro.com.

Bucuresti, 15.11.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.