Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Initiative si HyperActive lanseaza pastila Think Fresh pe site-ul emisiunii X Factor

Inspiraţi de prospeţimea Tic Tac, Initiative şi HyperActive lansează pastila Think Fresh pe site-ul emisiunii X Factor, un proiect interactiv care premiază inspiraţia şi umorul

Campania continuă succesul platformei online Fresh Comedy, sub umbrela conceptului freshness, in a playful way: „Prin secţiunea Think Fresh ne propunem să ducem mai departe succesul campaniei iniţiate de Tic Tac în primăvara aceasta, şi care a pornit de la un concept original HyperActive. Urmărind asocierea brandului cu muzica şi talentul, parteneriatul cu X Factor a apărut ca formula ideală. Think Fresh este o campanie integrată, un proiect interactiv care întăreşte poziţia în online a brandului Tic Tac, un brand tradiţional de TV”, a spus Andreea Dinescu, Account Director Initiative.

Oportunitatea a apărut în momentul în care Antena 1 a adus şi în România show-ul care s-a bucurat de o incredibilă popularitate în rândul telespectatorilor din întreaga lume. X Factor s-a diferenţiat de alte spectacole de gen prin faptul că juriul, format din personalităţi reprezentative din domeniul muzical, nu se limitează la a alege finaliştii, ci îi şi îndrumă, le oferă sfaturi.

Astfel a apărut ideea dezvoltarii secţiunii Think Fresh în cadrul site-ului competitiei – //www.xfactor.a1.ro/tic-tac. Săptămanal, pe platformă sunt uploadate trei secvente din cadrul emisiunii care surprind reacţiile cele mai spectaculoase ale juriului la reprezentaţiile concurenţilor. Userii sunt invitaţi să ghicească, într-un mod cat mai inspirat si amuzant, la ce se gândeşte juriul în timpul prestaţiilor artistice, în funcţie de mimică, gestică sau postură.

Campania de media este dezvoltată atât în online, cât şi pe TV şi îşi propune creşterea traficului pe pagina de Facebook Think Fresh. În plus, proiectul beneficiază şi de o comunicare targetată în cinematografe, unde spectatorii gustă produsul prin acţiuni de sampling şi primesc informaţii despre acest concurs.

Echipa dedicată proiectului este formată din partea Initiative de Alexandra Olteanu – Managing Director, Andreea Dinescu – Account Director&Head of Unit, Liliana Pirvu – Strategic Planner, Dan Togea – Senior Media Planner, Iuliana Stere – Digital Media Manager, Alina Tane – Digital Account Manager, din partea HyperActive de Alexandra Trofin – Account Manager, Anca Muscalu – Copywriter, Vlad Macarie – Art Director, Robert Sumarocov – Flash Developer şi din partea Ferrero de Adriana Seserman, Brand Manager.

Platforma Fresh Comedy semnată HyperActive a câştigat locul 3 la categoria User Generated Content în cadrul Premiilor Webstock 2011 organizate de Evensys, ce recompensează cele mai creative şi inedite proiecte şi campanii din social media.

Bucuresti, 04.10.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.