Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ING Bank Romania a donat 250.000 de euro pentru copiii si tinerii de la SOS Satele Copiilor Romania

SOS Satele Copiilor România, organizaţie umanitară care oferă susţinere pe termen lung copiilor şi tinerilor defavorizaţi, a beneficiat la sfârşitul lunii decembrie 2015 de rezultatele campaniei de strângere de fonduri iniţiate de ING Bank România.

Promovată sub numele de Zâmbete pentru copii şi având sloganul „Dăruieşte un zâmbet cald cât un Crăciun în familie”, campania s-a desfăşurat pe un site dedicat – www.zambetepentrucopii.ro.

Conceptul prietenos al iniţiativei ING Bank România a antrenat cu succes un număr de 3380 de #oamenidebine, care, în intervalul 25 noiembrie – 22 decembrie 2015, au încărcat pe site câte două selfie-uri, unul serios şi unul amuzant. Copiii de la SOS, la fel ca toţi micuţii care nu au posibilitatea de a creşte alături de părinţi sau de familiile biologice, îi surprind pe cei cu care intră în contact prin seriozitatea pe care o afişează şi prin dorinţa tacită de a interacţiona, de a se juca şi de a râde.

Pentru că şi-au dorit să aducă zâmbetele pe micile lor feţe, prietenii de la ING s-au mobilizat înainte de Crăciun şi i-au invitat pe participanţii „la joacă” să încarce pe site un selfie serios (ca să arate că pot fi şi serioşi), dar şi unul glumeţ (ca să arate tuturor cum sunt ei de fapt). Pentru fiecare selfie glumeţ încărcat pe site, ING a donat 50 de lei. Astfel, scopul campaniei a fost de a oferi mult mai mult decât suport financiar, ci de a le reda acestor copii încrederea în adulţii din jurul lor, cu atât mai mult cu cât sărbătorile de iarnă trebuie să fie la fel de frumoase şi de vesele pentru toţi copiii.

La finalul campaniei, ING Bank România a decis să suplimenteze fondurile generate de selfie-urile postate de susţinătorii acţiunii umanitare şi a donat 250.000 de euro pentru copiii şi tinerii de la SOS Satele Copiilor România. Generoasa sumă va fi direcţionată către programele organizaţiei, acoperind serviciile de îngrijire de tip familial (cheltuielile ridicate de întreţinerea caselor sociale şi accesul la educaţie), pe toată perioada anului 2016, pentru cei peste 200 de copii şi tineri beneficiari ai asociaţiei. 

“În fiecare an de Crăciun, ING încearcă să adune cât mai mulţi oameni în jurul unei cauze sociale. Dacă în timpul anului, în cadrul strategiei de responsabilitate socială, banca se concentrează pe proiecte de educaţie financiară, antreprenoriat şi dezvoltare urbană, în fiecare decembrie ne îndreptăm atenţia către o alta direcţie importantă pentru noi: educaţia pentru copiii din grupurile dezavantajate social. Colaborarea cu  SOS Satele Copiilor România a venit natural: ne doream să sprijinim copiii lipsiţi de dragostea familiei biologice să aibă o viaţă cât mai bună, să meargă la şcoală şi să îşi construiască astfel un viitor mai bun, iar asociaţia tocmai asta face, de mulţi ani, în România”. – Roxana Colisniuc, CSR Officer ING Bank România.

“Colaborarea noastră cu ING Bank a început într-o perioadă solicitantă pentru organizaţie, în contextul în care foarte mulţi copii au nevoie de asistenţă socială de calitate la noi în ţară. Nenumărate cercetări moderne au întărit concepţia conform căreia, pentru a avea şanse reale de supravieţuire la ieşirea din sistemul de protecţie, un copil are nevoie de un cadru familial sigur, de afecţiune, de acces la educaţie şi la servicii medicale, precum şi de interacţiune socială şi experienţe pozitive. Toate acestea nu pot fi asigurate fără implicarea societăţii civile şi a companiilor care operează local. ING Bank România a sesizat eforturile pe care le facem zi de zi şi ne-a oferit ajutor. Avem încredere că 2016 va fi un an mai bun pentru copiii noştri şi că vom reuşi să ameliorăm multe dintre aspectele care ne provoacă în activitatea noastră. Sperăm într-un parteneriat pe termen lung cu ING Bank România şi le mulţumim tuturor celor care ne-au fost alături de-a lungul campaniei Zâmbete pentru copii”, a adăugat Carmen Brumă, Manager Departament Strângere de Fonduri şi Comunicare, SOS Satele Copiilor România.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.