Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Infograficul #20 HumanGraphExperience – What Women Want on Women’s Day, lansat de Starcom MediaVest

Starcom MediaVest

Starcom MediaVest a lansat cel de-al douăzecilea infografic din seria HumanGraph Experience­ – What Women Want on Women’s Day, care sumarizează date obţinute din SNA Focus şi dintr-un studiu Ivox, realizat în februarie pe un eşantion de 662 de respondenţi din mediul urban. Infograficul oferă o viziune de ansamblu asupra modului de gândire şi obiceiurile femeilor, identificând astfel oportunităţile de comunicare cu acest target.

Cine sunt femeile

Aproximativ 60% dintre femeile din mediul urban sunt într-o relaţie sau sunt căsătorite. Tot atâtea femei nu sunt principalii furnizori de venituri, ceea ce înseamnă că depind de bugetul familiei pentru cumpărături.

Principala nevoie a femeilor este să aibă control asupra vieţii lor. Astfel, 82% dintre femei îşi fac un plan înainte să acţioneze. Informarea detaliată, obişnuinţa, regulile le ajută să obţină un sentiment de siguranţă.

77% dintre ele respectă normele şi tradiţiile, iar 73% admit că sunt religioase. Majoritatea au nevoie de un sistem de referinţă în care să creadă, dar în acelaşi timp au nevoie să ţină pasul cu vremurile. Cred în adaptarea tradiţiilor şi caută să găsească soluţii prin care să le respecte, dar care să fie actuale şi moderne.

O zi obişnuită

În funcţie de vârstă, reprezentantele sexului feminin vor alege să relaţioneze cu cei din jur din rolurile de femeie, mamă sau soţie. O zi obişnuită din viaţa unei femei se învârte în jurul familiei şi a responsabilităţilor legate de îngrijirea celor dragi şi se concentrează mai puţin pe răsfăţul sau relaxarea proprie.

Lucrurile care le plac și care le provoacă în acelaşi timp un sentiment de vinovăţie sunt destul de inofensive: 37% recunosc că îşi cumpără lucruri de care nu au nevoie, iar 34% admit că îşi iau pauze de la responsabilităţile zilnice.

Femei versus bărbaţi

Întrebate cum ar vrea să sarbatorească ziua de 8 martie, majoritatea spun îşi doresc călătorii, cadouri sau relaxare la spa şi doar 8% dintre femei îşi doresc să cineze cu jumătatea lor. In acelaşi timp, mulţi bărbaţi (39%) considera această zi ca oricare alta, iar cei care vor să sărbatorească aleg ca principală opţiune să iasă la masă cu partenera lor, activitate aflată pe ultimul loc în dorinţele femeilor.

Cele care doresc să se simtă speciale cu ocazia zilei de 8 martie au găsit diverse variante de a realiza acest lucru, cel mai des intalnite fiind: să comunice partenerului nevoile sau dorinţele din timp şi să îşi cumpere singure un cadou. Totuşi, ca urmare a indiferenţei crescute a partenerilor, 12% dintre femei admit ca nu vor sărbători anul acesta ziua de 8 martie.

“În general, femeile din România nu fac din a se răsfăţa şi a sărbători o prioritate, fiind concentrate pe a împlini dorinţele şi a răspunde nevoilor familiei şi celor dragi. O oportunitate pentru brand-uri constă în recompensarea acestor eforturi, realizate de multe ori fară a fi conştientizate”, a declarat Rodica Mihalache (Head of Consumer Insights, Starcom MediaVest).

In februarie 2013, Starcom MediaVest Group a lansat seria HumanGraphExperience cu intenţia de a oferi informaţii constante şi relevante despre dinamica relaţiei dintre consumatori şi brand-uri şi impactul pe care evoluţia acesteia o are asupra comportamentului brand-urilor pe piaţă. Compania Starcom a valorizat întotdeauna insight-ul puternic de consumator, de aceea monitorizează în mod constant comportamentul emergent al diferitelor grupuri de consumatori pentru a putea planifica comunicarea brand-ului în cel mai important spaţiu – mintea consumatorului.

Seria de infografice este o iniţiativă pe termen lung şi reprezintă o parte dintre rezultatele de analiză ale departamentului de Consumer Understanding din cadrul agenţiei.

Gasiti mai multe detalii în HumanGraphExperience-ul ataşat, dar şi pe conturile noastre de Facebook si Pinterest.

Bucuresti, 05.03.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.