Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Infograficul #18 HumanGraphExperience – Multisensory Experiences, lansat de Starcom MediaVest Group

Starcom MediaVest

Starcom MediaVest a lansat cel de-al opsprezecelea infografic din seria HumanGraph Experience­ – Multisensory Experiences. Realizat în colaborare cu MVcom, infograficul reuneşte concluziile unui studiu menit să identifice impactul comunicării multisenzoriale asupra comportamentului consumatorilor. Studiul s-a bazat pe metodologia CAWI, aplicată pe un eşantion de 360 de respondenţi, reprezentativ pentru populaţia 18-49 din mediul urban.

Potrivit cercetării, respondenţii ar fi incurajaţi să folosească sau să cumpere produsul dacă mesajul ar fi însoţit de lumini (în proporţie de 80%), muzică sau mesaje audio (79%), o experienţă tactilă (79%) sau de una olfactivă (74%).

În acelaşi timp, unele experienţe multisenzoriale par să aibă mai mult efect asupra bărbaţilor decât asupra femeilor: luminile influenţează într-o proporţie mai mare bărbaţii (84%) decât femeile (78%) să folosească sau să cumpere produsul; similar se întâmplă şi în cazul adăugării unei experienţe tactile (84% – 76%).

Experienţa olfactivă influenţează cel mai puternic decizia de alegere a brandurilor folosite de către tinerii cu vârste între 18 şi 29 ani (84% – 82%), luminile influenţează cel mai mult categoria de vârstă 18 – 24 de ani (89%), iar experienţa tactilă are cel mai mare efect asupra categoriei 25 – 29 de ani.

De asemenea, aceşti stimuli senzoriali aduc un plus de memorabilitate: 86% dintre respondenţi consideră că ar reţine o reclamă clasică dacă ar fi însoţită de lumini, 83 % – muzică sau mesaj auditiv, 78% – experienţă tactilă şi 70% – experienţă olfactivă.

In februarie 2013, Starcom MediaVest Group a lansat seria HumanGraphExperience cu intenţia de a oferi informaţii constante şi relevante despre dinamica relaţiei dintre consumatori şi brand-uri şi impactul pe care evoluţia acesteia o are asupra comportamentului brand-urilor pe piaţă. Compania Starcom a valorizat întotdeauna insight-ul puternic de consumator, de aceea monitorizează în mod constant comportamentul emergent al diferitelor grupuri de consumatori pentru a putea planifica comunicarea brand-ului în cel mai important spaţiu – mintea consumatorului.

Seria de infografice este o iniţiativă pe termen lung şi reprezintă o parte dintre rezultatele de analiză ale departamentului de Consumer Understanding din cadrul agenţiei.

Gasiti mai multe detalii în HumanGraphExperience-ul ataşat, dar şi pe conturile noastre de Facebook și Pinterest. Contacţati-ne cu încredere pentru informaţii suplimentare.

Bucuresti, 27.01.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.