Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Infografic – Women from Paparazzi Generation

„HumanGraphExperience continuă seria cu ediția nr 5 – „Women from Paparazzi Generation” care surprinde importanța imaginii pentru tinerele cu vârste cuprinse între 14 și 24 de ani.

Odată cu dezvoltarea tehnologiei (ex. telefoane mobile cu camere performante, aparate de fotografiat de dimensiuni reduse) și a rețelelor sociale, tinerii ajung să fie în permanență în lumina reflectoarelor (chiar dacă adesea sunt chiar propriile blitzuri).

„Women from Paparazzi Generation” prezintă date detaliate pe 2 segmente de vârstă: 14 – 18 ani și 19 – 24 ani. Extrase din infografic:
– Tinerele de 14-18 ani nu au încă preferințe clare cu privire la brandurile de îngrijire personală, 43% împărțind decizia de cumpărare a produselor de igienă (șampon, săpun, pastă de dinți) cu altcineva, punând accent mai mult pe categoriile de produse cu impact social (make-up, parfum, deodorant); tinerele cu vârste între 19-24 ani încep să decidă singure cu privire la produsele folosite (numai 28% împart decizia de cumpărare a produselor de igienă cu altcineva) și acordă aceeași atenție atât produselor de uz general, cât și celor cu impact social.
– Îngrijirea personală este un capitol important al cheltuielilor pentru întreg targetul feminin cu vârste între 14-24 ani: 50% cumpără produse scumpe de îngrijire personală, iar 40% consideră că alocă foarte mulți bani pe cosmetice, cu toate că o mare parte dintre ele (40%) nu au venituri.
– Principalul evaluator al imaginii tinerelor este grupul de prieteni, socializarea online fiind o activitate uzuală (68% au un cont de Facebook și 64% îl folosesc săptămânal pentru a comunica cu prietenii), generând nevoia tinerelor de a activa ca „specialiști de PR” pentru propria imagine.
– Astfel, rețelele sociale funcționează ca un canal mass media pentru imaginea acestora, făcându-le celebre, propagându-le imaginea și contribuind la creșterea conexiunilor online.

Infograficul își propune să sublineze oportunitățile pe care un brand le are pentru a sprijini construirea imaginii sociale a tinerelor, cum ar fi de exemplu: acordarea de sfaturi despre fotografierea auto-portretelor; transformarea pozelor nereușite în poze amuzante; acordarea de suport logistic pentru tutorialele online (produse, training), exploatând propagarea rapidă a sfaturilor de frumusețe în mediul online.

Bucuresti, 18.06.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.