Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Info-Sanatate lanseaza reteaua de Indoor Advertising in spitalele si centrele medicale din Romania

Începând cu luna octombrie 2008, Info-Sănătate lansează reţeaua de Indoor Advertising în spitalele şi centrele medicale din România. Reţeaua este activă în 230 de locaţii din 50 de localităţi, având în prezent peste 500 de panouri de afişaj amplasate în holurile şi sălile de aşteptare ale spitalelor şi centrelor medicale.

Reţeaua include în prezent majoritatea spitalelor judeţene, orăşeneşti şi de specialitate din ţară, la care se adaugă centre medicale şi retele private gen Medicover, Medlife, Polisano, Romar, Synevo, MedAs, ProVita, ProMedical, American Medical Center.

Traficul lunar în locaţiile reţelei a depăşit 1.100.000 de persoane şi se află în continuă creştere, odată cu extinderea numărului de locaţii membre ale Reţelei.

Info-Sănătate s-a lansat în luna mai 2007, fiind singura reţea naţională de distribuţie presă şi materiale informative gratuite în spitalele şi centrele de sănătate din România. În cadrul reţelei se distribuie setul de reviste gratuite Info-Sănătate şi materiale (fluturaşi, pliante) din domeniul medical şi educaţional, destinate publicului larg. Setul de reviste conţine 6 titluri permanente: Alimentaţia corectă, Sănătatea copilului, Psihosomatica, Terapii Alternative, Răceala şi Gripa, Îngrijirea Corporală, precum şi ediţii speciale pe diferite teme: Glandele endocrine, Sănătatea psihică, Stresul, Familia modernă ş.a.. Revistele apar câte două titluri în fiecare lună cu un tiraj lunar mediu de 80.000 de exemplare. Toate revistele Info-Sănătate sunt auditate de către Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT).

„Numărul de locaţii şi panouri este în permanentă extindere”, declară Ovidiu Brazdău, business development manager. „Până la finalul anului reţeaua va acoperi 99% din toate spitalele şi centrele medicale din România, precum şi cabinetele medicale grupate, care funcţionează în sedii comune. Numărul de panouri va creşte la 1.500 buc, până la încheierea acestui an, urmând ca în 2009 să ajungem la 2.500 de panouri”.

Sistemul de Indoor Advertising din Reţeaua Info-Sănătate este compus din panouri de afisaj (click frame), cu dimensiunea 70×100 cm, precum şi din formate neconvenţionale de afişaj pentru proiecte speciale (people stopper, roll-up banner, stand-up displays). Standurile şi panourile sunt amplasate în sălile de aşteptare şi în holurile centrale ale spitalelor şi centrelor de sănătate.

Viorica Muntean, directorul Reţelei naţionale Info-Sănătate, precizează că „prin Reţeaua Info-Sănătate promovăm informaţiile de calitate şi oferim gratuit suport de comunicare tuturor campaniilor de informare din domeniul sănătăţii, în special celor dedicate informării pacienţilor. Salvaţi Copiii, Autoritatea de Sănătate Publică, World Vision, Romanian Angel Appeal sunt doar câteva organizaţii pe care le-am sprijinit în campaniile naţionale. Toate campaniile de comunicare în Reţeaua Info-Sănătate respectă prevederile Ordinului Ministerului Sănătăţii nr. 950/2004 privind desfăşurarea promovării în spitalele din România”.

Spaţiul publicitar al Reţelei Info-Sănătate este gestionat de Regia de publicitate DBV Media House. Alături de Reţeaua Info-Sănătate, regia mai gestionează spaţiul publicitar al posturilor Realitatea TV, Romantica TV, Money Channel, Zone Reality, OTV, Music Channel, precum şi al publicaţiilor Tango, La Cucina, Q Magazine şi MyBand.

Raluca Mohora, Director Vânzări în cadrul DBV Media House, declară că "Reţeaua de Indoor Advertising Info-Sănătate oferă clienţilor de publicitate din România un canal de comunicare foarte eficient pentru campaniile adresate direct pacienţilor. Piaţa de indoor advertising este estimată la 3-4 milioane de euro anual. Reţeaua Info Sănătate este cel mai complet canal de comunicare în domeniul sănătăţii, oferind un mix inedit pe piaţa media: reviste pe diferite teme de sănătate, suport pentru flyere, bannere şi panouri indoor, portal de sănătate. Proiectul reprezintă atât o inovaţie, cât şi o provocare pentru orice om din vânzări.

Estimăm că reţeaua de indoor advertising Info-Sănătate va atrage încasări de aprox 100.000 de euro în primul semestru al anului 2009. Celelalte canale de comunicare oferite de reţea, revistele Info-Sănătate, distribuţia de flyere şi pliante şi portalul web info-sanatate.ro îşi vor stabiliza şi ele poziţia în piaţa media, clienţii de publicitate fiind deja familiarizaţi cu acest suport”.

Între clienţii Reţelei Info-Sănătate se numără Romaqua, Bayer, Colgate, Beiersdorf , CSC Pharmaceuticals, Mediplus, Numico Royal, Procter & Gamble, Siepcofar – Farmaciile Dona, Unilever SCE, Vavian Pharma, Zepter International, Tefal, Orkla Foods, Pharma Consulting, HiPP România, Canah International, Balkan Cosmetics, Art Med International, Dornafarm, Ivatherm, Sentia.

Orice instituţie sau centru medical poate deveni membru al Reţelei, prin completarea unei solicitări online pe site-ul reţelei, www.info-sanatate.ro.

Bucuresti, 20.10.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *