Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Infinit Solutions tureaza motoarele in online pentru clientul Honda, divizia moto

Cu multi cai putere la activ, un sunet asurzitor si o viteza de multi km/h, motocicletele Honda sunt acum prezente si in online-ul din Romania. Infinit Solutions a lansat pe 8 iulie 2011 noul proiect www.honda-moto.ro.

Pentru proiectul www.honda-moto.ro, Infinit Solutions a creat identitatea online, a dezvoltat si implementat strategia de comunicare online, subliniind valorile brandului printre care se numara si conceptele de siguranta, fiabilitate si rezistenta.

Site-ul de prezentare are un design adaptat perfect noilor tendinte, asigura o navigare intuitiva si facila pentru o experienta cu multi cai putere. De exemplu, accesul usor la informatiile pe care orice client doreste sa le afle inainte de hotararea de achizitie, incepand de la modelele comercializate in Romania, preturi, specificatii proprii pentru fiecare model in parte, pana la ofertele disponibile pe piata si cele speciale.

Dinamica site-ului da posibilitatea consumatoriilor sa interactioneze si sa se familiarizeze cu modelele Honda intr-un mod inedit.

Mihai Sandu, Business Planning Representative Honda Trading Romania, afirma ca “aceasta lansare face parte din strategia de creare a unei imagini complexe a diviziei de motociclete in mediul online romanesc. Site-ul beneficiaza de un aspect fresh, care inspira adrenalina si indeamna consumatorul sa isi doreasca sa incerce unul dintre modele Honda. www.honda-moto.ro ofera clientului toate informatiile relevante despre modele comercializate, de la descriere, specificatii pana la preturi.”

Alex Cernatescu, CEO Infinit Solutions – “Am ales o abordare ce pastreaza linia de comunicare pe care am pornit impreuna cu Honda Trading Romania, punand accent in primul rand pe informatia structurata in sectiuni bine determinate, usor de identificat si urmarit. Functionalitatiile si designul subliniaza nota de interactivitate pe care am dorit sa o contina acest proiect.”

Bucuresti, 18.07.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.