Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Industria de comunicare nominalizeaza juratul roman pentru EUROBEST 2007

Ca urmare a succesului reputat de delegatia Romaniei la Cannes anul acesta,  industria locala  se  pregateste pentru al doilea an consecutiv sa trimita un reprezentant la Eurobest, pentru a selecta, alaturi de jurati de tinuta, virfurile creativitatii europene.

Chiar daca Teodora Migdalovici este oficial persoana agreata de catre Eurobest pentru a face anual nominalizarile participantilor  din Romania, am decis ca 2007 sa fie anul in care propunerile sa poata veni de la jucatori din industrie, clienti si oameni de pr care isi cunosc partenerii de creatie, urmand ca selectia finala sa fie realizata pe baza ~candidaturilor~ si a nominalizarilor.
“ Am vrut sa le ofer clientilor si oamenilor din industrie ocazia de a-si spune public parerea despre cei mai valorosi parteneri ai lor si de a-I recompensa in acest mod, prin recunoastere oficiala. Ne-am propus sa facem publice recomandarile din piata, asumand identitatea expeditorului dar si  argumentele acestuia. Ne asteptam la o serie de aplicatii interactive, care sa scoata la lumina buna parere a clientilor despre partenerii lor din advertising, buna parere a colegilor despre cei mai inspirati lideri romani, numai buni de jurati la Eurobest”, a declarat  Teodora Migdalovici.

Primul jurat roman la Eurobest a fost Alina Gavrila, propusa in 2006 sa reprezinte viziunea        romaneasca despre ce inseamna repere pentru creativitate europeana.

Aplicatiile si candidaturile pentru juratul la Eurobest vor aparea pe www.themarketer.ro, partenerul media agreat pentru comunicarea acestui proiect. Urmariti deci nominalizarile, care vor figura pe site in timp real.

Anul acesta o noua sectiune a fost introdusa in economia concursului – este vorba de “media”, unde juratii vor fi in numar de zece, coordonati de un presedinte.  Asadar, o veste buna pentru cei care doresc sa inscrie lucrari memorabile si nu-si gaseau locul in sabloanele anilor anteriori.

Celelalte sectiuni pentru care interesatii pot opta sunt:  TV/Cinema, Print, Outdoor si Radio, Direct & Sales Promotion, Interactive si Integrated.

Juratul roman pe care il vom alege in urma nominalizarilor se va regasi in echipa evaluatorilor la categoria  TV/Cinema, Print, Outdoor and Radio. Perioada deschisa propunerilor pentru nominalizarea evaluatorului roman este de 10 zile de la lansarea oficiala a proiectului.

Jurizarea festivalului care premiaza creativitatea europeana va avea loc la finele lui noiembrie, la Londra.

Bucuresti, 6.08.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.