Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Indemanare din zori si pana in seara

Razvan şi Dani şi-au probat aseară îndemânarea la Câştigi în 60 de secunde, iar românii au fost cu ochii pe ei

O nouă ediţie Câştigi în 60 de secunde i-a avut aseară invitaţi pe Răzvan şi Dani, cei care, în curând, vor fi gazdele X Factor, la Antena 1. Prezentatorii emisiunii Neatza cu Răzvan şi Dani au demonstrat aseară că sunt aproape la fel de îndemânatici, cât sunt de glumeţi şi au reuşit să depăşească mai multe dintre probele propuse. Românii au fost şi aseară cu ochii pe Antena 1. Vârful de audienţă a atins 1.306.000 de telespectatori din mediul urban.

Acces Direct a fost şi el în preferinţele telespectatorilor. Ieri, emisiunea Simonei Gherghe s-a impus lider de audienţă la nivelul targetului all urban.

Câştigi în 60 de secunde a adus aseară noi provocări pentru concurenţii săi. Nici invitaţii speciali, Răzvan şi Dani, nici concurenţii nu au reuşit să câştige marele premiu, însă au reuşit să îi ţină pe români în faţa micilor ecrane. Emisiunea prezentată de Dan Negru a fost aseară urmărită de o medie de 796.000 telespectatori din mediul urban, pentru ca în momentele de maximă tensiune, numărul celor care urmăreau Antena 1 sa depăşească un milion. De exemplu, la ora 21.47, show-ul Câştigi în 60 de secunde a fost urmărit de 1 306 000 români din mediul urban, de două ori mai mulţi decât cei care, la aceeaşi oră urmăreau programul difuzat de Pro Tv.

Acces Direct a fost şi ieri, ca de obicei, în preferinţele telespectatorilor. Emisiunea s-a impus pe primul loc în calasamentul de audienţă la nivelul publicului urban, după ce a înregistrat un rating mediu de 4.2% şi o cotă de piaţă de 16 %. Locul secund i-a revenit postului Pro Tv, cu 3.9% rating şi 14.8% share, pentru a cea de-a treia poziţie să fie ocupată de Acasa, care a înregistrat doar 2.6% audienţă medie şi 9.7% cotă de piaţă.

Printre subiectele dezbătute ieri de Simona Gherghe şi invitaţii săi s-au numărat: războiul dintre Irinel Columbeanu şi Protecţia Copilului, controversata relaţie a lui Cristi Borcea cu fosta sa amantă, dar şi mai noile preocupări ale lui Liviu Vârciu.

În top se menţine şi Narcisa Sălbatică. După ce în aprilie, s-a impus pe primul loc în topul serialelor la nivel urban, telenovela de la Antena 1 confirmă succesul de până acum. Aseară, Narcisa Sălbatică a fost urmărită de o medie de aproape 700.000 de telespectatori din mediul urban, impunându-se pe primul loc în clasamentul de audienţă. Antena 1 a fost următă de Pro Tv cu o medie de 639 000de telespectatori şi de Kanal D cu 383 000.

Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targetul all urban
Perioada 10 mai 2011


Bucuresti, 11.05.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.