Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Incep pregatirile pentru a treia editie a

festivalului de publicitate neconvenţională ADfel

ADfel – festivalul românesc de publicitate neconvenţională organizat de IQads şi 24‑FUN – va avea loc în acest an între 25-31 august pe terasa La Motoare din Bucureşti, deasupra Teatrului Naţional. Ajuns la a treia ediţie, festivalul îşi propune ca timp de o săptămână să promoveze gândirea alternativă în publicitate şi metodele neconvenţionale prin care brandurile îşi comunică mesajele către consumatori.
În prezenţa a peste 2500 de participanţi pe seară, lucrările implementate vor încerca să demonstreze că publicitatea poate deveni o formă de entertainment urban, care, întrebuinţat în concordanţă cu trăsăturile unei mărci, poate deveni o formă foarte eficientă de comunicare.

Pentru a demonstra că acest lucru este posibil, însăşi campania de anul trecut a festivalului a folosit o formă neconvenţională de promovare, care l-a avut în centru pe faimosul Maximilian – omul care vinde publicitate pe lumea cealaltă. Mai multe televiziuni, publicaţii şi bloguri au arătat interes pentru Maximilian, care a fost contactat pentru mai multe interviuri. (Întreaga poveste aici)

„După ce anul trecut mai multe branduri curajoase au acceptat să construiască un univers al neconvenţionalelor în terasa La Motoare, format din trăsăturile specifice fiecărei mărci în parte, în acest an ne aşteptăm ca numărul lucrărilor prezente în festival să fie mult mai mare. Sperăm că atât agenţiile de publicitate, cât şi oamenii de marketing vor fi mult mai deschişi, având în vedere experienţa plăcută a ediţiei din 2007, şi că vor găsi interesant să realizeze declinări neconvenţionale pentru campaniile pe care le au în derulare sau pentru alte proiecte”, a declarat Codin Orăşeanu, Project Manager ADfel.

Brandurile care au acceptat provocarea ADfel în 2007 sunt Coca Cola Zero, Fanta, Sprite, Schweppes, Toyota Aygo, Apple, Tuborg, Nutline, Durex, Supradyn, RedBull, Saatchi&Saatchi, 24-FUN, CanCan, Cărtureşti, Muzeul Grigore Antipa, Gala Societăţii Civile, Salvaţi Copii, Ideo Ideis, Salvaţi Delta, Grafică şi Tipar, iar lucrările neconvenţionale implementate pe terasă pot fi văzute pe blogul ADfel.

Bucuresti, 30.06.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.