Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Incep inscrierile la cea de-a patra editie a

conferinţei Call Center and Customer Care Conference & Expo

In perioada 20-22 mai va avea loc la Hotel Marriott cea de-a patra ediţie a evenimentului„Call Center and Customer Care Conference & Expo”.

Evenimentul este organizat de ExpoMedia în parteneriat cu Euristic Partner, Competence Call Center, Nortel, Institutul Bancar Roman şi Walter Services, Gold Sponsor al evenimentului. „Call Center and Customer Care Conference & Expo” este principalul eveniment de profil de această anvergură din sud-estul Europei care reuneşte liderii marilor companii din diverse domenii: telecomunicaţii, banking, asigurări, IT&C, consultanţă, pharma, etc.

Prezentările vor fi susţinute de către experţi în domeniu şi oferă participanţilor oportunitatea de a afla cum pot creşte în mod constant calitatea serviciilor oferite clienţilor, depăşind aşteptările acestora, cum pot optimiza interacţiunile dintr-un call center, oferind în acelaşi timp un serviciu excepţional clienţilor, cum să construiască o strategie de succes care să susţină un serviciu excepţional şi să transforme call center-ul într-un centru de profit.

Principalii vorbitori ai acestei ediţii vor fi Margaret Klenke, Founding Partner of The USA Call Center School, Robert Murray, VP Customer Operations with Vodafone Romania, Ser Thomas, Senior Consultant for Ferment Management, Carita Vallinkoski, Expansion Management, Competence Call Center.

„Contact Center-ul, în general, nu numai în România, este perceput ca o “Cenuşăreasă” a companiei. Este un centru de cost, nu unul de profit, un loc care funcţionează dupa reguli stricte, consumă multe resurse, devine din ce în ce mai complex odată cu creşterea numărului de clienţi şi a solicitărilor acestora. De fapt, marea aventură începe odată cu semnarea contractului şi sosirea unui nou client într-o companie.

Uneori crezi că este greu să câştigi un client nou, să creşti market share-ul; specialiştii implicaţi în activitatea de relaţii cu clienţii vă pot spune că cea mai mare provocare este să depăşeşti în mod constant aşteptările clienţilor, nu numai să vii strict în întâmpinarea a ceea ce îşi doresc aceştia. Rezultatele, chiar dacă în primi fază nu se traduc în profit, sunt reflectate în indicatori de business precum Customer Satisfaction, Service Level sau Retention Rate. Iar aceşti indicatori impactează clar dezvoltarea unei firme şi implicit profitul obţinut.
Industria Contact Center-elor din România şi din S-E Europei se află în continuare într-o dinamică accentuată, chiar dacă ultimul an nu a fost necesar 100% în favoarea României ca locaţie de outsourcing preferată de către marile companii. Creşterea costurilor cu spaţiile de birouri şi forţa de muncă au determinat şi orientarea către alte pieţe, ca de exemplu Bulgaria, unde chiar anul acesta Nokia şi Sony au deschis două call centere care vor asigura suportul clienţilor din mai multe ţări. În continuare însă în România acest sector de activitate este în continuă dezvoltare, datorită evoluţiei spectaculoase a numărului de clienţi din sectorul financiar-bancar, din telecom şi a accentului pus pe creşterea calităţii serviciilor oferite ”, a declarat Mădălina Vilău, Managing Partner, ExpoMedia.

„Acest eveniment este dedicat specialiştilor din domeniul contact center-elor, un eveniment care a crescut odată cu piaţa, stârnind încă de la prima ediţie interesul unor profesionişti de marcă din întreaga lume. De la an la an acest domeniu s-a dezvoltat, au aparut din ce în ce mai mult furnizori de servicii de outsourcing, au crescut şi cererile din partea firmelor din România, însă şi competiţia a devenit acerbă. Practic, participând la conferinţă sau la expoziţie, poţi să “simţi pulsul” pieţei, să intelegi care sunt tendinţele în domeniu şi să îi anticipezi evoluţia. Anul acesta aşteptăm să ni se alăture peste 200 de participanţi la lucrarile conferinţei şi peste 40 de firme în calitate de expozanţi”,  a declarat directorul general al Euristic Partner-reprezentant IEX, Răzvan Marinescu.

Call Center and Customer Care Conference & Expo 2007 acoperă trei domenii importante: soluţii şi tehnologii pentru call centere, managementul resurselor umane şi al operaţiunilor, strategie şi audit.

Mai multe  detalii pot fi gasite pe site-ul evenimentului  www.conferinte.ro

Bucuresti, 17.04.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.