Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Incep Conferintele Olimpiadelor Comunicarii

Marti, 15 aprilie, incep Conferintele din cadrul celei de-a VIII-a editii a Olimpiadelor Comunicarii. Timp de doua zile, la Palatul Parlamentului, peste 30 de invitati din toate domeniile comunicarii le vor oferi participantilor o perspectiva globala asupra profesiei de comunicator, printr-o combinatie unica de teme. Astfel, marti, 15 aprilie, incepand cu ora 12.00, are loc conferinta “Laborator de disectie: Advertising comercial vs. advertising social", oferita de Leo Burnett Romania. Laboratorul isi propune sa creasca nivelul de cunoastere al participantilor despre planificarea unei campanii de advertising. Vor fi “disecate” 4 campanii: “Mum gets it again” – Wash&Go (premiata cu Silver la APG Creative Strategy Awards), campania CNA impotriva violentei televizate, lansarea Nicorette in Romania si, ca exemplu negativ, o campanie antidiscriminare. Moderatorul “laboratorului” va fi Attila Gasparik (CNA), iar prezentari vor sustine: Razvan Matasel (Leo Burnett Romania), Sorin Psatta (Grafitti BBDO), Andrei Stoiciu (Idee) si Mihai Ciobanu (Johnson & Johnson Consumer).

De la ora 14.30 se desfasoara dezbaterea “Managerii despre CSR: cat e adevar, cat e manipulare?”, oferita de Carpatcement Holding. La aceasta au fost invitati managerii a 6 companii de top, pentru a vorbi despre viitorul CSR-ului in Romania si despre cum se impaca un astfel de angajament al unei companii cu alte obiective de afaceri. Cei sase manageri sunt: Dinu Patriciu (Rompetrol Group), Shachar Shaine (Tuborg Romania), Dan Pascariu (UniCredit Tiriac Bank), Adela Jansen (BRD Groupe Societe Generale), Adrian Dita (Vodafone Romania) si Roy Maybud (Energy Holding Romania). Gazda conferintei va fi jurnalistul Dan Suciu (The Money Channel).

Tot marti, de la ora 17.00, are loc conferinta “Blogurile – manual de utilizare pentru comunicatori", oferita de Tuborg Romania. Deoarece blogosfera poate fi un aliat important pentru orice campanie de comunicare, invitatii de la aceasta conferinta vor arata exemple inspirationale de implicare a acesteia. Moderatorul discutie va fi Victor Kapra (Publimedia), iar prezentari vor sustine: Cristian Manafu (Evensys), Sorin Tudor (Project 365 Communication), Madalin Matica (DotCommerce), Mugur Patrascu (iLeo) si Florin Grozea (E-OK.ro).

Ziua de miercuri, 16 aprilie, este deschisa, la ora 12.00, de un alt “Laborator de disectie”, de data aceasta de “PR comercial vs PR politic”. Vor fi "disecate”: campania "Earth Hour", 2 campanii pentru Dacia, campania pentru Presedintie din 2004 (din perspectiva gestionarii momentelor de criza) si campania lui Andrei Chiliman pentru Primaria Sectorului 1. Conferinta este oferita de JTI Romania si va fi moderata de Alin Zainescu (New Media). Vor sustine prezentari: Adriana Saftoiu (Capital Promotion), Ioana Manoiu (GMP PR), Liviu Ion (Dacia Groupe Renault), Ioana Grindeanu (Ergon Communications)

De la ora 14.30, are loc dezbaterea cu tema “Stampila de pe frunte – primul pas spre nemurirea politica”, oferita de BRD-Groupe Societe Generale. In cadrul ei, mai multe personalitati politice vor analiza exemple concrete de crize de imagine, vor expune strategia de raspuns, vor arata ce rezultate a avut ea, si ce se poate invata din fiecare. Moderatorul discutiei va fi Victor Ciutacu (Jurnalul National), iar invitatii: Bogdan Olteanu (PNL), Adriean Videanu (PD- L), Sorin Oprescu (PSD), Ludovic Orban (PNL) si Codrut Seres (PC).

Ultima conferinta a zilei incepe la ora 17.00, este oferita de Coca-Cola Romania si urmareste sa raspunda la intrebarea “Care sunt drumurile de cariera intr-o agentie de comunicare”. Pentru asta, invitatii sunt 5 manageri ai unor agentii de comunicare, cu profiluri diferite: Crenguta Rosu (DC Communication), Sorana Savu (Premium Communication), Radu Ionescu (Kinecto), Andrei Cohn (Cohn&Jansen | Ashley & Holmes) si Roxana Dumitru (Leo Burnett & Target). Ei vor arata cum sunt organizate companiile lor si vor oferi informatii despre oportunitati de cariera, despre avantajele sau dezavantajele de a lucra intr-o agentie sau alta. Moderatoarea discutiei va fi Bogdana Butnar (McCann Erickson).

Participarea la Conferinte este gratuita, insa intrarea se face doar pe baza listei de confirmari. Formularul de confirmare se gaseste pe site, la aceasta adresa.

Bucuresti, 14.04.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.