Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

InBev Romania a ales pentru serviciile de media agentia Starcom

La începutul lunii noiembrie 2007, InBev România a iniţiat un proces de selecţie („pitch”) pentru serviciile media. Procesul a fost finalizat în luna ianuarie 2008, agenţia desemnată câştigătoare fiind Starcom România.

La pitch au fost invitate să participe 8 agenţii de media. În etapa finală au rămas 3 agenţii: Starcom România, Mediaedge:cia şi OMD. Competiţia dintre agenţii a fost strânsă, toate dovedind un potenţial ridicat de a presta servicii la standardele cerute de InBev. In final InBev România a ales Starcom ca agenţie de media.

În organizarea procesului de pitch, InBev România a fost asistată de o companie de audit. Starcom România este parte din Starcom MediaVest Group, una dintre cele mai importante reţele de media din lume. De asemenea, Starcom România face parte din grupul Publicis.

InBev România este filiala locală a concernului multinaţional InBev – numărul 1 în topul mondial al producătorilor de bere. Prezentă de 14 ani pe piaţă, InBev România produce cu succes mărcile Bergenbier, Beck’s, Stella Artois, Lowenbrau şi Noroc şi importă specialităţile belgiene Leffe şi Hoegaarden.

Bucuresti, 11.01.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.