Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

In primele 6 luni din 2007 s-a cumparat online cu card de 1,65

ori mai mult decât în tot anul 2006

GECAD ePayment îşi confirmă aşteptările privind creşterea pieţei de plăţi online prin card în comerţul electronic din România. Cumpărăturile online cu card procesate prin soluţia ePayment(R) în primele şase luni din 2007 au depăşit ca valoare şi număr de tranzacţii pe cele înregistrate în întreg anul 2006. Dacă tendinţa se va menţine, probabil că vom asista la cel puţin triplarea nivelului pieţei până la sfârşitul acestui an.
În perioada ianuarie – iunie s-au plătit online, în magazinele româneşti ce au implementată soluţia ePayment, produse şi servicii în valoare de aproximativ 14,3 milioane euro. Numărul total al tranzacţiilor procesate în magazinele online din România care folosesc soluţia ePayment(R) s-a ridicat la 160.000. Nivelul întregii industrii de plăţi online prin card pentru aceeaşi perioadă se ridică la aproape 16,5 milioane euro şi 200.000 tranzacţii, conform datelor publicate de RomCard.

În acest context, GECAD ePayment deţine o cotă de piaţă de circa 87% pentru prima jumătate a anului 2007, raportată la valorile indicate de RomCard, unic procesator final 3D-Secure în România.

"Se poate acum cu adevărat vorbi despre o piaţă a plăţilor online prin card în comerţul electronic românesc. Evoluţia pozitivă din primul semestru se va menţine în lunile următoare şi îşi va accelera ritmul către sfârşitul anului. Urmează trei luni de aşezare a pieţei, pe perioada concediilor, dar ultimul trimestru din 2007 va fi cel mai important: este sezonul cadourilor de Sărbători, al pachetelor turistice de iarnă şi probabil momentul în care se vor materializa şi deciziile de intrare în piaţă ale altor companii mari”, apreciază Carmen Sebe, CEO GECAD ePayment.

Elementele care au determinat creşterea pieţei ţin atât de apetitul publicului pentru cumpărăturile online şi plăţile prin card, cât şi de decizia comercianţilor de a promova această alternativă la comerţul clasic. În momentul de faţă, în România există o plajă extinsă şi diversă de magazine iar publicul găseşte suficiente motive să opteze pentru cumpărăturile şi plăţile online – sigure, confortabile, avantajoase.

„Dacă în 2006 aveam o poziţie rezervată şi în cele din urmă piaţa plăţilor online a surprins prin evoluţia din a doua jumătate a anului, în 2007 aşteptările sunt optimiste iar creşterea nu mai poate fi oprită. Secretul evoluţiei credem că este încrederea pe care atât comercianţii cât şi cumpărătorii încep să o manifeste faţă de comerţul electronic, iar pentru aceasta trebuie să le mulţumim celor de la GECAD ePayment care au muncit mult pentru a educa piaţa, atât comercianţii cât şi cumpărătorii”, spune Marin Mitroi, director general, RomCard.

În 2006, prin parteneriatul cu BRD Societe Generale, GECAD ePayment îşi anunţa intenţia de a introduce standarde internaţionale în piaţa locală de comerţ electronic, bazate pe experienţa companiei din piaţa externă. Acordul între un procesator de plăţi online prin card cu istoric în domeniul securităţii şi o instituţie bancară importantă este primul pas care recomandă comerţul electronic românesc drept un segment sigur şi o oportunitate de business. Urmarea este intrarea imediată în piaţă a unor companii mari (Orange, Blue Air) care au încurajat comenzile şi plăţile online prin card. Astfel, în a doua jumătate a lui 2006 piaţa a crescut cu 330% faţă de primele şase luni ale anului în ceea ce priveşte valorile tranzacţionate. Primul trimestru din 2007 a continuat în acelaşi ritm, volumele tranzacţionate prin soluţia ePayment(R) urcând la aproximativ 5 milioane euro, pentru a ajunge la sfârşitul lui iunie la un total de peste 14 milioane euro.

GECAD ePayment este în continuare liderul şi promotorul principal al pieţei plăţilor online prin card de comerţ electronic iar creşterea pieţei este o responsabilitate pe care şi-o asumă şi o materializează prin diverse activităţi de informare şi educare. Obiectivul companiei este formarea unei pieţe mature de comerţ online în România, la nivelul pieţelor internaţionale şi a unui spaţiu sigur de cumpărături pentru populaţie. Astfel, în iunie 2007 compania a lansat un program complex de informare despre comerţul electronic, structurat pe trei direcţii de comunicare, cu ţinte diferite: publicul larg – CeCumperiAzi.ro, comercianţii online – Şcoala de afaceri ePayment şi liderii de opinie – Centrul de informare şi resurse ePayment.

Bucuresti, 9.07.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.