Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

In primavara lui 2008, Elita te trezeste la realitate

“Asleep”, ultimul spot TV al marcii Elita, continua comunicarea platformei deja consacrate in 2005 (“cafeaua ta la ibric”). Realizarea acestui proiect a readus in componenta echipei de comunicare membri mai vechi, ce au contribuit la construirea marcii Elita timp de peste 3 ani.

In martie 2008, Elita iese on air cu spotul “Asleep” – o noua executie ce consolideaza pozitionarea (“cafeaua ta la ibric”) si sporeste capitalul de emotie al marcii. “Elita continua sa fie liderul consacrat al segmentului de cafea mainstream. Obiectivele noastre sunt mentinerea sa in pole-position si consolidarea legaturii emotionale ce leaga marca de consumatorii sai. Ne-am dorit o comunicare consecventa, dar evolutiva: Elita este in continuare cafeaua care te trezeste si iti da energie pentru intreaga zi, dar iti si ofera un zambet in fiecare dimineata” – spune Raluca Paun, Brand Manager Elita.

Daca povestile anterioare (“Invizibilii”, “Liliecii”) ilustrau povestea transformarii fizice, a individului, ca urmare a consumarii cafelei, “Asleep” vorbeste despre modul in care Elita restabileste relatiile dintre membrii familiei. Povestea incepe ca un episod din “Singur acasa”: in prezenta unei mame aflate inca in lumea viselor, membrii mai mici ai familiei isi fac de cap in voie. Interventia cafelei in poveste marcheaza revenirea mamei la realitate si restabilirea starii de normalitate in familie.

In faza de productie, la filonul narativ au fost adaugate sarea si piperul: un actor de 4 ani (capabil de rabdarea unuia de 40), doi caini Westie (unul aflat in culise, ca dublura), trei pestisori de aur (unul singur a ajuns pe post, ceilalti au ramas anonimi). Si, nu in ultimul rand, s-au respectat exigentele vizuale si sonore ce au definit marca Elita pe tot parcursul comunicarii: aceeasi atmosfera calda, cu dominanta rosie a imaginii; acelasi mood, indus de un soundtrack original, “croit” pe povestea spotului si pe cea a marcii.

“Elita este – dupa parerea mea – un exercitiu de brand extraordinar. Este o marca autentica, construita pe o relatie vie, evolutiva, cu propriul public. Un act de comunicare Elita este complet si natural, pentru ca implica activ ambii poli ai comunicarii: Elita nu a monologat niciodata, ci a raspuns intotdeauna unui insight oferit de consumator. In 2005, intreaga echipa de comunicare am intrat, fizic, in casele oamenilor si am avut acces la insight-ul care sta si acum la baza comunicarii noastre: “nu sunt eu / nu stiu pe ce lume sunt / nu sunt in stare sa fac nimic pana nu imi beau cafeaua” (citez consumatorii). In 2008, Elita duce acest dialog cu publicul sau un pas inainte: nu mai vorbim despre beneficiul functional exclusiv, ci intram in sfera emotionala. Elita este cafeaua care “te pune pe picioare” atat membrii familiei, cat si relatiile dintre ei. Succesul din piata al marcii Elita este rezultatul unei abordari oneste in dialogul cu proprii consumatori.” – Raluca Ciupercescu, creative partner Virus Advertising.

Virus Advertising este un shop de creatie infiintat in decembrie 2007, de catre Raluca Ciupercescu si Cosmin Mihai Cucu – o echipa de creativi avand la activ 11 premii de creatie nationale si internationale, cateva zeci de campanii pentru marci din categorii FMCG, farmaceutice, servicii (banking, social, media, telecomunicatii) si o experienta insumata de 18 ani in cadrul unor agentii de publicitate
full-service multinationale sau locale.

Bucuresti, 07.04.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.