Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

In perioada 27-30 martie 2008, ROMEXPO devine

Romexpo

UN VERITABIL HYPERMARKET DE VACANŢĂ

Cele mai bune oferte, cele mai atractive destinaţii de vacanţă, cele mai noi tendinţe în turism. Toate acestea pot fi găsite, în perioada 27-30 martie 2008, la TÂRGUL DE TURISM AL ROMÂNIEI, ediţia de primăvară, organizat de ROMEXPO. Târgul, a cărui suprafaţă de expunere a crescut cu 10% faţă de ediţia de primăvară a anului 2007, găzduieşte, în premieră, participarea oficială a Spaniei, precum şi a regiunii italiene Sicilia. Cifre şi tematică

La TÂRGUL DE TURISM AL ROMÂNIEI participă peste 300 de firme.
Sunt reprezentate 14 de ţări: România, Austria, Bulgaria, Croaţia, Cipru, Grecia, Israel, Italia, Marea Britanie, Republica Cehă, Spania, Statele Unite, Turcia, Ungaria.
Suprafaţa ocupată este de 12.000 de metri pătraţi, în creştere cu 10% faţă de ediţia de primăvară a anului 2007.
Manifestarea expoziţională este sectorizată după cum urmează:
– Pavilioane 13, 14, 15, 16 – agenţii de turism, tour-operatori;
– Pavilion 17 – participări oficiale, asociaţii, hoteluri, pensiuni;
– Pavilion 18 – participări din România şi străinătate;
– Platforma 1 – mijloace transport (autocare).
Tematica expoziţiei are următoarea structură:
1. Participări oficiale şi regionale.
2. Agenţii de turism şi tour-operatori.
3. Autorităţi şi asociaţii profesionale din turism.
4. Organizatori de congrese şi turism de afaceri.
5. Staţiuni turistice, complexe balneare.
6. Hoteluri şi companii hoteliere.
7. Pensiuni, cabane, campinguri.
8. Servicii de alimentaţie publică în turism.
9. Servicii de transport în turism.
10. Servicii financiare şi de asigurări.
11. IT în turism, sisteme de rezervări.
12. Învăţământ, formare profesională în turism.
13. Cultură, agrement.
14. Edituri şi publicaţii de turism.
15. Promovare şi marketing turistic.
16. Altele.

Târgul de Turism al României reuneşte elita firmelor de profil
„Târgul de Turism al României reuneşte elita firmelor de profil, organizaţii şi asociaţii, agenţii de turism şi tour-operatori, companii aeriene, societăţi de asigurări şi bănci, organizatori de congrese şi turism de afaceri, edituri, instituţii culturale. Avem certitudinea că toţi cei care au înţeles necesitatea şi utilitatea de a fi prezenţi la această prestigioasă manifestare expoziţională vor face front comun pentru a aduce în prim planul vizitatorilor cele mai diverse şi tentante oferte pentru viitorul sezon turistic.“, a declarat George Cojocaru, Preşedinte – Director General ROMEXPO SA

Cresterea circulatiei turistice interne este, cred, si meritul Targului de Turism al Romaniei

“Targul de Turism al Romaniei este ocazia cu care specialistii din turism din toata tara se intalnesc, oferteaza produse turistice clasice si produse noi si discuta despre directiile in care se va dezvolta turismul national. Ma bucura faptul ca la fiecare noua editie a TTR sunt tot mai multi expozanti si tot mai multi vizitatori.
Cresterea circulatiei turistice interne este, cred, si meritul Targului de Turism al Romaniei. Faptul ca in cadrul acestei manifestari se pot achizitiona si rezerva vacante este in beneficiul turistilor si al intregii industrii.
Sper ca si aceasta a XIX-a editie a TTR-ului va convinge turistii sa aleaga o vacanta in Romania!
Ministerul pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Comert, Turism si Profesii Liberale a ales ca in acest an sa participe la majoritatea manifestarilor expozitionale de turism care se vor organiza in Romania. Prin prezenta noastra la aceste manifestari dorim sa promovam tot mai mult turismul intern in Romania.” a afirmat Lucia Morariu, Secretar de stat Ministerul pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Comert, Turism si Profesii Liberale

Târgul de Turism de la ROMEXPO a căpătat peste ani un rol de pilon central al breslei noastre
„Evoluţia turismului românesc se poate uşor observa de la o ediţie la alta a Târgului de Turism de la ROMEXPO. Din ce în ce mai mulţi expozanţi, din ce în ce mult spaţiu ocupat, din ce în ce mai frumos colorat, din ce în ce mai plăcut prezentat. Şi, evident, din ce în ce mai bine organizat. Industria turistică împreună cu ROMEXPO parcurg mână în mână procesul necesar de profesionalizare. Rezultatul se vede, la fel cum se va vedea şi pentru agenţiile de turism participante: din ce în ce mai mulţi vizitatori la ROMEXPO. Evoluţia nu poate decât să ne bucure şi să ne facă încrezători în viitor. Târgul de Turism de la ROMEXPO a căpătat peste ani un rol de pilon central al breslei noastre. Tot ce mişcă în turism, mişcă la acest târg, iar străinii sunt cu ochii pe noi. Sunt convins că şi vizitatorii vor simţi efervescenţa momentului.“, a afirmat Dragoş Anastasiu, Preşedinte al Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism din România.

O carte de vizită importantă a târgului este numărul considerabil de vizitatori
„O carte de vizită importantă a târgului este numărul considerabil de vizitatori care îi calcă pragul. La ediţia precedentă, s-au înregistrat peste 30.000 de vizitatori, ceea ce ne face să credem că interesul pentru târg se va menţine cel puţin la fel de ridicat şi anul acesta.
Un reper important în programul Târgului de Turism al României îl va constitui Salonul Naţional de Fotografie Turistică. Această manifestare îşi propune, ca şi la ediţiile precedente, promovarea tinerilor care dovedesc un real talent în domeniul artei fotografice, crearea, prin intermediul unor work-shopuri, a unui cadru de comunicare între profesioniştii din acest domeniu şi tinerii dornici de afirmare, promovarea valorilor şi obiectivelor turistice prin intermediul fotografiei ridicată la nivel de artă.”, a spus Mariana Dicianu, director Direcţia de Organizare Târguri şi Expoziţii ROMEXPO SA.

PREMIUL VIZITATORULUI
Pe baza biletului de intrare, vizitatorii TARGULUI DE TURISM AL ROMANIEI, pot participa la o tragere la sorţi, care va avea loc duminică, 30 martie 2008, orele 13. Vor fi puse în joc următoarele premii:
– PACHET TURISTIC NEI PORI oferit de NEOTOUR SRL
– SEJUR IN REFUGIUL IMPARATILOR – INSULA CORFU oferit de NEOTOUR SRL
– SEJUR GRECIA (2 PACHETE) oferit de VILEXTUR TRAVEL
– CINA 2 PERSOANE IN CADRUL RESTAURANTULUI "ARPEGE" oferit de STEFAN TRUST IMPEX
– SEJURURI IN PARALIA, THASSOS, CORFU oferite de SPORT SRL – ELITE TOURS
– 10 ABONAMENTE ANUALE LA REVISTA "VACANTE LA TARA" oferite de REVISTA "VACANTE LA TARA"
– CURS DE PERFECTIONARE – MANAGER IN ACTIVITATEA DE TURISM, AUTORIZAT DE CNFPA oferit de CEDES CERCETARE DEZVOLTARE SRL
– SEJURURI IN CRETA, PORTUGALIA SI IBIZA oferite de PARALELA 45 TURISM
– SEJUR TUNISIA oferit de TUNISIANA TRAVEL
– 10 EXEMPLARE ATLAS RUTIER SI TURISTIC oferit de HOUSE OF GUIDES
– 2 PACHETE WELNESS COMPLETE – DANUBIUS HEALTH SPA RESORT SOVATA oferit de BALNEOCLIMATERICA SA SOVATA
– SEJUR HOTEL AKTI MUSSON 4* – PARALIA – GRECIA oferit de TRAMP TRAVEL HOLIDAYS INTERNATIONAL SRL

BMP
Dintre serviciile specializate oferite de ROMEXPO participanţilor la manifestarea expoziţională, amintim BURSA DE CONTACTE/ BUSINESS MATCHING POINT, serviciu de facilitare întâlniri de afaceri între expozanţi şi vizitatorii specialişti direct interesaţi de produsele şi serviciile oferite. Serviciul se adresează tuturor firmelor indiferent de dimensiunea sau de domeniul de activitate.
Pentru sprijinirea şi dezvoltarea acestei activităţi am lansat www.bizmatchingpoint.ro, site dedicat, în special, serviciului Bursa de Contacte/ Business Matching Point. Site-ul cuprinde prezentarea tututor serviciilor cu valoare adăugată oferite clienţilor ROMEXPO; conţine de asemenea şi posibilitatea prezentării online încă înainte de începerea târgului a produselor care vor fi expuse prin înregistrarea în cadrul aplicaţiei creată cu scopul susţinerii activităţii de matchmaking şi pentru a răspunde solicitărilor tot mai ridicate şi a eficientiza programele de întâlniri prestabilite între expozanţi şi vizitatori. Echipa Business Matching Point vă stă la dispoziţie în timpul manifestării expoziţionale în cadrul standului BURSA DE CONTACTE din Pavilionul 14.

Informaţii utile
Programul de vizitare al expoziţiei este: în perioada 27-29 martie, între orele 10,00 şi 18,00, iar în ultima zi, 30 martie, între orele 10,00 şi 16,00. Biletul de intrare valabil o zi costă 6 lei. Mai multe informaţii pot fi găsite pe site-ul www.targuldeturism.ro. Concomitent cu TÂRGUL DE TURISM AL ROMÂNIEI, ROMEXPO va mai organiza şi EXPO SPORT ŞI AGREMENT – Expoziţia internaţională de produse, articole şi echipamente pentru sport şi agrement, ambarcaţiuni, ediţia a VII-a si cea de-a VIII-a ediţie a KIDEX, expozitie internationala de produse si articole pentru copii; jucarii si jocuri.

Acces
Din cauza unor lucrări de construcţie care nu aparţin ROMEXPO, accesul în incinta Complexului Expoziţional se va face, după cum urmează:
1. Accesul Pietonal Vizitatori
– Poarta A – Piaţa Presei Libere (dinspre World Trade Center)
– Poarta B – Bdul. Expoziţiei (vis-a-vis de Universitatea Româno- Americană)
– Poarta C – Bdul. Expoziţiei
2. Acces Auto Vizitatori
– Poarta B – Bdul. Expoziţiei (vis-a-vis de Universitatea Româno- Americană)
– Poarta C – Bdul. Expoziţiei
Ne cerem scuze pentru inconvenientele cauzate şi regretăm crearea acestei situaţii.

Bucuresti, 26.03.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.