Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

In numai 4 ani, Odyssey a obtinut sase premii Effie si

un premiu de creatie Golden Drum

Effie 2008 a fost prilej de bucurie pentru echipa Odyssey, premiata pentru doua dintre cele trei campanii inscrise in competitie: un Bronze pentru Fundatia Dinu Patriciu si un Silver pentru campania corporate Rompetrol. “Premiile obtinute inseamna mult pentru noi, dincolo de o recunoastere a muncii depuse si a implicarii. Este acel sentiment al contributiei si apartenentei la o industrie al carei eveniment reprezentantiv, Effie, creste de la an la an, in termeni valorici si calitativi, agregati” spune Diana Flutur, Director General Odyssey.
Cat despre reactiile echipei….“Suntem foarte incantati. Am crezut foarte mult in toate cele 3 case-uri pe care le-am inscris. Am reusit cu 2 dintre ele, Fundatia Dinu Patriciu – Campania “Inventeaza-ti viitorul!” si campania corporate Rompetrol “Povesti de succes”, ceea ce este foarte bine. Este primul nostru Silver la Effie si este un rezultat al echipei agentie-client, care functioneaza din ce in ce mai bine.” spune Irina Pencea, Director Client Service.

“Povesti de succes” si “Inventeaza-ti viitorul!”, chiar daca nu sunt 360, au fiecare, ca majoritatea campaniilor semnate de Odyssey, ceva proaspat fie in gandire, fie in executie. Si mai important de atat, au generat rezultate foarte bune pentru clienti.
Premisele succesului campaniei de imagine Rompetrol din 2007 sunt destul de simple: “din punct de vedere creativ nu a trebuit sa imaginam povesti interesante care sa atraga atentia, pentru ca realitatea era suficient de bogata in dovezi concrete ale succesului acestei companii. A fost indeajuns sa le cautam si sa le prezentam intr-o forma autentica, sincera, bogata din punct de vedere vizual si emotional. Cresterea semnificativa a tuturor indicatorilor de imagine ai companiei Rompetrol a confirmat aceasta abordare.” spune Teodora Juravle, Account Director.

Campania sociala “Inventeaza-ti viitorul!” adreseaza o problema reala si grava a societatii romanesti, respectiv deficitul educational si abandonul scolar. “Cred ca cel mai important obiectiv al promovarii, in aceasta prima etapa, a fost un numar cat mai mare de raspunsuri ale publicului tinta, pentru ca o schimbare de atitudine si de comportament se realizeaza in timp, fiind o actiune de lunga durata. Acest obiectiv strategic a directionat mesajul si executiile creative ale campaniei spre o comunicare axata pe beneficiile suportului educational, generand in final rezultate spectaculoase – o rata ridicata de aplicatii pentru programul Fundatiei.” spune Claudia Gherlan, Account Manager.

“Au fost doua proiecte bine gandite si cu executii originale: un stop-motion facut din fotografii cu baietii de la Carioca pentru Fundatia Dinu Patriciu si trei videoclipuri muzicale extrase din 3 saptamani de filmare documentara la Rompetrol, prin tara si prin Elvetia. Un fel de cocktail business&pleasure gustat din plin de toti cei care au lucrat.” spune Valentin Suciu, Director Creatie.
Cea de-a patra editie Effie atesta faptul ca piata se dezvolta, campaniile inscrise au fost mai numeroase, mai complexe, cu o comunicare bine structurata. Dintre acestea, unele devin puncte de referinta pentru piata, contribuind la cresterea industriei in ansamblu.

"Anul acesta, am vrut sa inscriem mai multe campanii in competitie, dar succesul acestora a fost masurat in termeni cantitativi, de output si vanzari. In lipsa unor cercetari calitative, aportul comunicarii in rezultatele generale ale unei campanii  este dificil de  masurat. Incercam sa ne convingem clientii de importanta cercetarilor calitative si speram ca anul viitor sa putem inscrie mai multe campanii, si desigur sa castigam un Gold Effie", spune Ileana Sebe, Director Strategie.

In numai 4 ani de la infiintare, cartea de vizita Odyssey include 3 Effie pentru brandurile ABN Amro, Rompetrol, Beko si 1 premiu de creatie Golden Drum pentru brandul Arctic in 2006, 1 Effie pentru brandul Rompetrol in 2007, completate anul acesta de alte 2 Effie pentru brandurile Rompetrol si Fundatia Dinu Patriciu.
Odyssey este o agentie full service care se exprima in toate mediile si care pretuieste autenticitatea si excelenta in comunicare.

Bucuresti, 29.05.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.