Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

In luna indragostitilor, „Impartaseste dragostea cu NIVEA”

NIVEA sărbătoreşte luna iubirii printr-o campanie naţională integrată şi prin lansarea unei ediţii limitate NIVEA Creme. Campania locală de comunicare, „Împărtăşeşte dragostea cu NIVEA”, este realizată şi coordonată de agenţia Draftfcb.

Campania NIVEA include canale media clasice – TV, presă scrisă – dar şi digitale, prin site-ul www.impartaseste-dragostea.ro, precum şi activităţi de de publicitate neconvenţională şi PR.

În luna februarie oamenii îşi sărbătoresc dragostea, împărtăşind momente de neuitat în locuri de neuitat. Campania promovează ediţiile limitate NIVEA Creme Valentine’s în rândul tinerilor, punând accentul pe ideea de a dărui. Cu această ocazie, începând cu 1 februarie, NIVEA te invită să completezi „harta iubirii”, înscriindu-te pe site-ul www.impartaseste-dragostea.ro. Şi pentru că iubirea adevărată este necondiţionată şi generoasă, vei putea câştiga premii cu dragoste pentru jumătatea ta (100 seturi fondue, 100 aranjamente de masă cu şerveţele, 30 seturi de perne şi 70 seturi de produse NIVEA Creme în ediţie limitată de Valentine’s Day), sau chiar premiul cel mare: un Beetle de colecţie – o maşină care de-a lungul anilor a făcut istorie în numele dragostei!

„NIVEA înseamnă grijă pentru piele, iar grija vine din iubire. Astfel, ne-am dorit să sărbătorim luna iubirii alături de consumatorii noştri, încurajându-i să împărtăşească dragostea şi să se bucure de o ediţie limitată NIVEA Creme Valentine’s – o cremă cu o istorie de peste 100 de ani în îngrijirea pielii”, a declarat Clara Mericoffer, Junior Brand Manager Beiersdorf Romania.

Campania de publicitate clasică include execuţii creative pentru TV şi presă scrisă. Vizualurile surprind spiritul NIVEA şi amintesc de locuri speciale şi momente deosebite pentru fiecare dintre noi, punând în acelaşi timp accentul pe ediţia limitată NIVEA Creme pentru luna iubirii.

În cadrul componentei de publicitate neconvenţională, pe toată durata campaniei, îndrăgostiţii din Bucureşti se vor putea bucura de o călătorie gratuită cu LOVE mobil-ul NIVEA, programându-se la numărul 0721 11 LOVE. Plimbările vor avea loc în perioada: 1 – 28 februarie, vineri – duminică (exceptând perioada 10 – 14 februarie, când LOVE-Mobile-ul va fi disponibil şi luni şi marti) în intervalul orar: 10:00 – 23:00.

Pentru încă o şansă la cele 300 de premii de dragoste puse în joc sau pentru a-i oferi persoanei iubite un Beetle de colecţie, nu rata promoterii NIVEA prezenţi în baruri şi magazine din şase oraşe din ţară (Bucureşti, Iaşi, Cluj, Constanţa, Sibiu şi Braşov) şi completează flyer-ul primit.

„NIVEA e un brand care vorbeşte despre valori universale unui public din care nicio categorie nu poate fi exclusă. Grija pentru piele înseamnă atingere, iar atingerea înseamna dragoste. De aceea, Ziua Îndrăgostiţilor intervine firesc în calendarul NIVEA şi e sărbătorită printr-o pledoarie pentru dragoste împărtăşită, pentru dovezi de iubire necondiţionată, pentru acel „public display of affection” care ne face fericiţi”, explică Claudiu Dobriţă, Creative Director Draftfcb Bucureşti.

Echipa care a realizat campania este formată din:
Beiersdorf Romania: Erik Hageleit (General Manager), Alina Radu (Group Brand Manager Skin Care), Clara Mericoffer (Junior Brand Manager)
Draftfcb: Claudiu Dobriţă (Creative Director), Tudor Pop (Copywriter), Radu Ghiţescu (Senior Art Director), Alexandru Hariga (Digital Art Director), Sorina Pirlea (BTL & PR Director), Laurenţiu Cluve (BTL Manager), Mona Dadu (PR Manager), Andreea Constantin (Senior PR Executive), Ana-Maria Oilă (Account Director), Daniela Zăman (Account Manager), Raluca Lupu (Senior Account Executive), Miruna Macsoda (Account Executive)
Media planning & buying: MEC Romania: Elena Muntean (Media Director), Mihaela Bunea (Media Planner), Lavinia Dutescu (Media Planner), Cristina Apostolescu (Interaction Planner)
Implementare Facebook: Republika: Stefania Kadima (Online Strategist Director ), Radu Naghel (Project Manager), Cosmin Merisescu (Chief Technical Officer), Nicolae Codreanu ( Senior Flash Developer), Ion Ungureanu (Senior Web Developer), Stefan Poschina (Senior Web Developer)

Bucuresti, 02.02.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.