Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

În ciuda scăderii preţului motorinei, DKV Group a obţinut rezultate record

2015 a fost cel mai de succes din istoria de 80 de ani a companiei /
DKV plănuieşte să creeze până la 100 de noi locuri de muncă în Europa

DKV MOBILITY SERVICES Group – care include DKV EURO SERVICE, liderul european de carduri de combustibil şi servicii – a obţinut vânzări totale de 5,8 miliarde de euro în 2015.

Aceasta reprezintă o creştere cu 1,8% în comparaţie cu anul trecut. „Cu toate că preţul motorinei în anul financiar care a trecut a fost cu 12% sub nivelul anului 2014 din cauza surplusului global, DKV Group a reuşit să compenseze această situație”, declară dr. Alexander Hufnagl, Managing Director. „Dacă nu luăm în considerare scăderea preţului motorinei în 2015, cifra de afaceri se ridică la 6,3 miliarde de euro”, adaugă şi dr. Werner Grünewald, de asemenea, Managing Director.


Compensarea preţului scăzut al motorinei

DKV Group a fost în măsură să compenseze această scădere a preţului motorinei prin integrarea în portofoliul companiei a decontării pentru mai multe taxe de drum (inclusiv în Rusia), prin introducerea cu succes a cardului NOVOFLEET pentru flotele de autoturisme şi extinderea reţelei europene de alimentare în Eurasia. Eforturi au fost depuse pentru îmbunătăţirea eficienţei şi la REMOBIS, firma grupului care se ocupă cu rambursarea de TVA pentru firmele de transport, iar timpul necesar pentru restituiri a fost redus, în medie, în Europa, la jumătate.

Companie axată pe consiliere personalizată şi pe satisfacerea clienţilor

Deşi numărul de clienţi este în creștere, grupul consideră că relațiile bazate pe parteneriatele pe termen lung cu aceștia, asigură succesul afacerii și în viitor. Fiecare client primeşte consiliere personalizată de la un specialist DKV dedicat. „Avem clienţi care se bazează pe serviciile noastre de peste 40 de ani”, spune Dr. Alexander Haufnagl. „Potrivit unui sondaj anual, realizat de o companie de cercetare externă, două treimi dintre clienţii noştri ne văd mai potriviţi pe noi pentru ei decât pe competitori. 70.8% ne-ar recomanda şi altora.”

Obiective de business pentru 2016: scopul DKV Group, o creştere constantă şi profitabilă

Pentru a preîntâmpina provocări viitoare, cum ar fi integrarea unor noi taxe de drum europene, dezvoltarea permanentă a infrasctructurii de facturare, dar şi intrarea în noi segmente de business, DKV Group intenţionează să creeze până la 100 de noi locuri de muncă în 2016 în domeniul customer service, IT, management de produs, marketing şi vânzări, ceea ce va însemna ca numărul de angajaţi din Europa să ajungă la 880.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.