Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

In Centrul Vechi trecatorii se joaca “The Goodies Hunt”

Aplicaţia dezvoltată de HyperActive face parte din mixul de canale al campaniei de promovare Orange Wi-Fi derulată în perioada 7-15 septembrie în Centrul Vechi din Bucureşti

Orange îi provoacă pe utilizatorii de smartphone-uri să pornescă într-o misiune specială şi să găsească prin intermediul aplicaţiei „The Goodies Hunt”, indiciile preţioase care îi vor ajuta să câştige marele premiu, o tabletă Samsung Galaxy Tab 10.1.

Toţi trecătorii sunt invitaţi să descarce aplicaţia "The Goodies Hunt" (//www.orange.ro/goodies-hunt/ ) din App Store, Android Market sau BlackBerry Appworld, să urmeze indiciile furnizate pe telefonul mobil şi să descopere, în ordine, codurile QR ascunse în câteva locuri atent alese din Centrul Vechi. Fiecare QR code descoperit îi oferă utilizatorului un nou indiciu, sub forma unei ghicitori, care îl va conduce spre indiciul următor. Marele premiu, o tableta Samsung Galaxy Tab 10.1, va fi câştigat de utilizatorul care va scana toate cele 9 QR coduri în ordinea corectă. Locul al doilea va fi premiat cu un telefon HTC ChaCha, participanţii de pe locurile următoare urmând să primească premii surpriză.

„Am dorit să aducem trecătorilor din Centrul Vechi un beneficiu în plus pe lângă Internetul gratuit oferit de Orange. Pornind de la tag-ul campaniei, „Hai în oraş se schimbă cu Orange” am creat o activare creativă, care să le ofere consumatorilor oportunitatea de a folosi şi testa internetul Wi-Fi de la Orange. Am creat un treasure hunt interactiv şi engaging prin care să îi răsplătim pe cei mai perspicace şi implicaţi utilizatori”, spune Alina Marin, Account Manager HyperActive.

Promovarea aplicaţiei a început în urmă cu o lună printr-o campanie pe bloguri. Cinci bloggeri au fost invitaţi să intre în cursa special pregătită pentru ei şi au povestit fiecare pas al experienţei lor pe bloguri, Twitter şi Facebook.

Campania integrată de media a fost susţinută de Initiative şi s-a derulat pe bloguri, pe o selectie de site-uri (prin bannere) şi pe Facebook.

Mai multe detalii despre echipa implicată în dezvoltarea proiectului gasiţi aici: //hyperactive.ro/en/media-room/press-releases.

Bucuresti, 12.09.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.