Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

In cadrul campaniei „Doneaza 1 leu,

impreuna avem puterea sa schimbam vieti” KFC si Pizza Hut au strans peste 37.000 de euro pentru campania “Vreau in clasa a noua”

Pentru al cincilea an consecutiv, lanţurile de restaurante KFC şi Pizza Hut împreună cu clienţii lor au strâns fonduri pentru educaţia copiilor defavorizaţi de la sate

În luna octombrie, KFC şi Pizza Hut au susţinut pentru al cincilea an consecutiv campania de strângere de fonduri “Vreau în clasa a noua”, reuşind ca, împreună cu clienţii lor, să strângă peste 37.000 euro, depăşind astfel suma strânsă anul trecut (31.000 euro). Fondurile colectate vor ajunge la organizaţia World Vision România care va acorda burse de studiu pentru 125 de copii fără posibilităţi financiare din mediul rural.

Sub deviza „Împreună putem schimba vieţi”,clienţii KFC şi Pizza Hut, au răspuns invitaţiei de a se alătura din nou campaniei „Vreau în clasa a noua”. Împreună cu aceştia, angajaţii celor două lanţuri de restaurante au contribuit la strângerea de fonduri organizând acţiuni inedite – licitaţii cu produse proprii, campionate de volei, cross-uri, concerte caritabile etc – în urma cărora au reuşit să strângă fonduri suplimentare pentru campanie.

Prin proiectul „Vreau în clasa a noua” iniţiat de World Vision România în 2008, cu ajutorul companiilor partenere şi a donatorilor generoşi, mai mulţi copii săraci de la ţară care au terminat gimnaziul şi au intrat la liceu la oraş, dar care nu îşi pot permite acoperirea cheltuielilor, primesc sprijin pentru a-şi continua studiile. Lipsa educaţiei din viaţa unui elev îl ţine departe de atingerea adevăratului său potenţial, iar o bursă înseamnă o şansă la împlinire. Copiii incluşi în proiect sunt selectaţi în funcţie de situaţia financiară a familiei din care provin, de rezultatele şcolare şi de dorinţa lor de a-şi continua studiile. Elevii beneficiază pe toată perioada liceului nu doar de o bursă lunară care le acoperă cheltuielile, dar şi de o serie de activităţi extracuriculare, consiliere psihologică şi alte tipuri de activităţi menite să le permită o integrare cât mai bună la liceu şi în mediul urban, astfel încât riscul de abandon şcolar să fie cât mai redus.

„Până acum, peste 500 de elevi din judeţele Cluj, Dolj, Ialomiţa, Iaşi şi Vâlcea, au beneficiat de sprijin pentru a-şi continua studiile la liceu. Prima generaţie a absolvit în 2011 când 202 elevi au terminat liceul, iar în 2012 au absolvit 104. Ambele serii au avut rezultate foarte bune la admiterea la facultate, în fiecare an 42% dintre ei intrând în rândul studenţilor.” declară Cătălin Popa, Director Naţional World Vision România.

Conform datelor furnizate de Institutul Naţional de Statistică, în Raportul referitor la Programul de Reformă Naţională prezentat Uniunii Europene în martie 2012 de către Guvernul României, se specifică faptul că rata abandonului şcolar în mediul rural este de 27.9%. Copiii sunt nevoiţi să abandoneze şcoala din cauza situaţiei financiare precare a familiei, a lipsei de susţinere a familiei şi a dificultăţii de a se adapta mediului liceal/urban, iar cei mai mulţi dintre ei renunţă la studii în clasele a IX-a şi a X-a.

In cei cinci ani de implicare în această campanie, KFC şi Pizza Hut împreună cu clienţii lor au reuşit să strângă aproximativ 170.000 de euro, suma care până în prezent a ajutat nu mai puţin de 546 de copii să-şi continue studiile la liceu, anul acesta urmând ca şi alţi 125 de copii să primească burse de studiu.

Bucuresti, 21.11.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.