Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

In aprilie vanzarile companiei Skoda Auto au crescut

cu peste douăzeci de procente

În luna aprilie, vânzările companiei Škoda Auto au crescut în toate regiunile în care marca cehă este reprezentată. Totalul vânzărilor a atins o cotă de 63.726 de automobile Škoda, cu 23,3% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut. Tot comparativ cu anul trecut, vânzările cumulate pentru perioada ianuarie – aprilie 2008 au crescut cu 17,7 %, atingându-se un număr de 237.200 de unităţi. Pieţele care au înregistrat cea mai rapidă creştere în primele patru luni ale acestui an sunt Rusia (14.231 de automobile, +75,3%), India (6.396 de automobile, 50,4%) şi China (22.032 automobile în perioada de lansare).

Noul model Škoda Fabia Combi, care este disponibil cu toate nivelurile de echipare începând cu luna aprilie, şi-a consolidat poziţia pe piaţa mondială. Cu 9.623 de automobile achiziţionate, vânzările noului model sunt cu 24,5% mai mari decât ale predecesorului său. Vânzările din aprilie ale modelului Fabia au atins nivelul de 13.267 automobile, cu 25,8% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut.
 
Cel mai bine vândut model este Škoda Octavia, cu 25.475 de automobile (+42,9 % comparativ cu luna aprilie a anului precedent). Volumul vânzărilor modelului Škoda Octavia Tour este de 7.500 de unităţi (+16,3 % în comparaţie cu aprilie anul trecut).

„Suntem foarte încântaţi de tendinţa crescătoare înregistrată la capitolul vânzări, în special acum când aşteptăm lansarea noului model Superb care va atrage curând clienţi de pe toate pieţele importante,” afirmă Fred Kappler, membru al Consiliului Director responsabil pentru vânzări şi marketing. „Înregistrăm progrese în principal pe pieţele noi, mai exact în Rusia, China şi India. Vânzările din aceste ţări reprezintă unsprezece procente din volumul total de vânzări al companiei Škoda Auto pe anul 2007. Dacă luăm în considerare primele patru luni ale acestui an, este posibil ca această tendinţă să continue şi în 2008.” 

În România marca Škoda a înregistrat în aprilie o creştere de 17,16 % comparativ cu aceeaşi lună a anului precedent, atingând o cifră totală a livrărilor de  2.123 de autoturisme. În topul preferinţelor românilor se află Škoda Octavia cu 880 de unităţi, modelul înregistrând astfel o tendinţă ascendentă de aproximativ 65 de procente comparativ cu luna aprilie a anului 2007, urmată de modelul Octavia Tour cu 633 de maşini livrate, cu 10% mai mult decât anul trecut, şi de noua Fabia, care a fost livrată luna aceasta către 528 de clienţi.

Modelele din gama Škoda au adus în primele patru luni ale anului 2008 volume cu 16,38% mai mari decât anul precedent,  Octavia înregistrând cea mai puternică evoluţie de până acum, de aproape 70 de procente. Cu un total de 8.270 de unităţi livrate, marca cehă a livrat de la începutul lunii ianuarie până la finele lunii aprilie 3.515 de maşini Škoda Octavia, 2.358 de unităţi Škoda Octavia Tour şi 2.015 noua Fabia.

Bucuresti, 20.05.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.