metalshow

In anul 2006, specialistii au ales ROMEXPO

Numărul vizitatorilor specialişti care au călcat pragul târgurilor şi expoziţiilor organizate de ROMEXPO SA a crescut în 2006, faţă de anul precedent cu peste 50%.

Creşterea se datorează, în primul rând, diversificării domeniilor şi sectoarelor pe care ROMEXPO le-a abordat în tematicile târgurilor şi expoziţiilor. Totodată, a sporit şi numărul invitaţiilor expediate specialiştilor din firmele aflate în bazele de date. În plus, ROMEXPO a oferit specialiştilor facilitatea de a completa invitaţii online la târguri şi expoziţii, beneficiind astfel de intrare gratuită la manifestări.

Creşteri semnificative s-au înregistrat şi la numărul total al vizitatorilor, cu aproape 30% mai mare decât în 2005 şi la suprafaţa expoziţională, cu peste 25% mai mare decât în 2005.

Defalcat pe târguri, numărul vizitatorilor specialişti a cunoscut creşteri spectaculoase la următoarele manifestări: Expo Security – 128%, Târgul Internaţional de Turism – 117%, Advertising Show – 110%, Târgul Naţional de Turism – 101%. Creşteri au mai înregistrat, printre altele, manifestările Romenvirotec-Sep şi Indagra.

Referitor la numărul total al vizitatorilor, acesta a sporit semnificativ în 2006, faţă de 2005, la manifestările: Romenvirotec-Sep – 100%, Expo Security – 98%, Suveniruri – 72%, Advertising Show – 57%, Romhotel – 40%, Târgul Internaţional de Turism – 20% şi Târgul Naţional de Turism – 13%.

Târgurile care şi-au majorat cel mai mult suprafaţa expoziţională în 2006, în comparaţie cu anul precedent sunt: Inventika – 64%, Romenvirotec-Sep – 53%, Romcontrola, Romhotel – 52%, Indagra – 51%, Advertising Show – 49%, Cosmetics Beauty Hair – 42%.

Creşteri importante s-au înregistrat şi la numărul expozanţilor, la târguri precum Indagra şi Denta – ediţia de toamnă. Numărul expozanţilor străini a sporit, la rându-i, cele mai importante creşteri înregistrându-se la manifestările: Romenvirotec-Sep – 63%, Denta – ediţia de toamnă – 59%, Indagra – 51% şi BIFE-TIMB – 38%.

ROMEXPO intenţionează să păstreze trend-ul ascendent şi în 2007. În acest sens, ne-am stabilit ca obiective creşterea ulterioară a numărului de vizitatori specialişti, creşterea numărului de expozanţi şi vizitatori străini – pilon al obiectivului de internaţionalizare a manifestărilor ROMEXPO – şi diversificarea segmentelor expoziţionale, prin organizarea, co-organizarea şi găzduirea de noi târguri şi expoziţii.

Bucuresti, 1.2.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *