Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

IN AN ABSOLUT WORLD EVERY NIGHT IS A MASQUERADE

O noua editie speciala ABSOLUT de sarbatori

ABSOLUT, lider mondial in categoria premium vodka, te invita sa te pregatesti pentru petrecere. Construita din paiete fine de un rosu stralucitor, imbracamintea ABSOLUT iese cu adevarat in evidenta. Este cadoul perfect de sarbatori pentru iubitorii de “glamour” care doresc sa isi transforme o noapte obisnuita intr-un stralucitor bal mascat.  

Ambalajul care imbraca sticla adauga un farmec deosebit oricarui moment prin stralucirea celor 3,238 paiete rosii, devenind un accesoriu ultra stilizat care ia forma sticlei. Fermoarul cu medalion LO Smith deschide acest ambalaj dezvaluind designul clasic de o deosebita claritate si simplitate al sticlei ABSOLUT.

Anul acesta, ABSOLUT demonstreaza din nou cat de mult poate oferi un ambalaj consumatorilor. Cu scopul de a-i inspira pe oameni sa isi descopere acea latura fermecatoare si plina de mister, ABSOLUT aduce balul mascat in era moderna, unde momentele in care poti fi tu insuti si iti poti exprima cu adevarat personalitatea sunt mai rare, dar in acelasi timp mai importante si mai pretuite ca niciodata. IN AN ABSOLUT WORLD EVERY NIGHT IS A MASQUERADE va fi sursa perfecta de inspiratie pentru a transforma orice noapte obisnuita intr-o petrecere fermecatoare in care masti stralucitoare si costume incantatoare defileaza pe covorul rosu.

Masca este in general un accesoriu plin de mister si a fost folosita de-a lungul secolelor cu scopul de a-l ascunde pe cel care o poarta. Dar, in lumea ABSOLUT, mastile sunt cele care dezvaluie personalitati, cele sub care iti descoperi acea latura fermecatoare si plina de stralucire si impartasesti prietenilor adevaratul tau fel de a fi. Masca devine un mijloc de exprimare libera, o reflectie a celui care o poarta, a carui personalitate este incurajata se iasa la iveala. 

ABSOLUT inseamna pasiune pentru creativitate. Implicarea brandului in domeniul artei s-a bazat intotdeauna pe ideea de a inspira si a fi inspirat, natura creativa a acestuia trezind de-a lungul timpului interesul unor artisti renumiti care au oferit propria lor interpretare ABSOLUT fie in arta, in muzica sau moda.

Noul ambalaj este o continuare fireasca a istoriei de executii inovatoare de design de ambalaj care au contribuit la faima brandului. Editia limitata a ABSOLUT a devenit o traditie care starneste in ultimii trei ani, in preajma sarbatorilor de iarna, curiozitatea admiratorilor acestui brand din intreaga lume. In anii anteriori, ABSOLUT a prezentat cu foarte mare succes editiile ABSOLUT BLING BLING (2006) si ABSOLUT DISCO (2007). Anul trecut ABSOLUT DISCO a vandut 2.9 milioane de sticle, iar anul acesta, aproximativ 3,7 milioane de ambalaje IN AN ABSOLUT WORLD EVERY NIGHT IS A MASQUERADE au fost comandate in toata lumea, inclusiv in Romania, continuandu-se astfel traditia ABSOLUT inceputa in 2006.

ABSOLUT s-a alaturat in luna septembrie celor 37 de marci din portofoliul Pernod Ricard Romania, prin achizitionarea companiei suedeze Vin & Sprit, producatorul marcii ABSOLUT. Pernod Ricard a devenit astfel lider al categoriei imported vodka pe piata din România. Compania franceza Pernod Ricard este co-lider la nivel mondial in productia si distributia de bauturi spirtoase si vinuri, având în portofoliu marci de prestigiu precum Ricard, ABSOLUT, Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Queen Anne, Beefeater, Wyborowa, Havana Club, Malibu, Martell, Mumm, Perrier-Jouët si Jacob’s Creek. Pernod Ricard detine o cota de piata de 25% din totalul importurilor de bauturi alcoolice din Romania.

Bucuresti, 02.12.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *