Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

In 2007, 4 ACE-pr&publicity pariaza pe dezvoltarea internetului

Aderarea a adus şi în PR câteva schimbări. Strategiile de comunicare încearcă să se adapteze unei pieţe aflate în continuă evoluţie

Folosirea celor mai noi metode de PR şi propagarea mesajului în mediul online sunt câteva dintre modalităţile pe care 4 ACE-pr&publicity se va concentra anul acesta. Începând cu 2007, piaţa de comunicare va deveni din ce în ce mai competitivă, atât datorită posibilei intrări pe piaţă a unor noi jucători, cât şi a creşterii interesului companiilor pentru această modalitate de promovare.

Unul dintre mediile care au cunoscut o dezvoltare foarte importantă în ultimii ani a fost piaţa românească de online. Începând cu acest an, 4 ACE-pr&publicity, va pune accentul şi pe comunicare online, unul dintre cele mai dinamice medii la ora actuală.

Această decizie a fost influenţată în principal de dezvoltarea resimţită în 2006. Un studiu publicat de BRAT (Biroul Naţional de Audit al Tirajelor) arăta că 43,5% din populaţia aflată în mediul urban deţine un calculator personal, iar 53,3% dintre locuitorii oraşelor au folosit un calculator în ultimele 12 luni.

Un număr de 5,8 milioane de utilizatori lunari, conform trafic.ro, o rată de utilizare în creştere de la 28% la 33% din totalul populaţiei şi o estimare a evoluţiei numărul utilizatorilor de internet la nivel naţional până la 7 milioane în 2007, conform ministrului comunicaţiilor şi al tehnologiei Zsolt Nagy, au demonstrat că sunt argumente deosebit de importante pentru comunicarea românească.

“Într-o piaţă caracterizată de competitivitate crescută, adăugarea unor metode moderne de comunicare, în planurile generale de promovare, devine esenţial. De aceea am început o campanie de informare a clienţilor agenţiei, asupra avantajelor pe care folosirea mediului online le are pentru îmbunătăţirea imaginii companiei sau a produsului promovat. La ora actuală, online-ul reprezintă canalul de comunicare cu cea mai mare creştere de la un an la altul, fapt care nu poate fi ignorat în strategiile moderne de PR şi publicity.”, declară Elena Olteanu, General Manager 4 ACE–pr&publicity.

Bucuresti, 5.2.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.