Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Importanta programului de branding intern

Branding intern

Pentru ca o companie sa aiba o imagine coerenta la exterior si pentru ca brandul sa fie perceput in mod unitar de catre clienti si public, inainte de toate este necesar ca angajatii si colaboratorii sa asimileze si sa impartaseasca valorile si promisiunea brandului.

Proiectul de branding intern include necesitatea crearii unei identitati strategice, prin oferirea angajatilor unor insigne personalizate pentru a putea fi mai usor de identificat, pentru a retine mult mai bine numele celorlalti colegi si a se putea bucura de recunoasterea unui anumit statut in cadrul companiei.

In alta ordine de idei, un lanyard personalizat face parte din programul de branding intern instaurat de catre reprezentantii unei companii. De lanyard este atasat un ecuson pentru o recunoastere mai facila a angajatilor.

Branding intern

sursa foto

Branding intern, sau cum isi construiesc companiile o imagine placuta la exterior, pornind din interior

Brandingul intern este la fel de important ca si cel extern. Atunci cand companiile cheltuiesc sume importante pentru a construi un brand la nivel extern, angajatii trebuie sa inteleaga ca si ei joaca un rol importat in acest sens. Multi angajati nu inteleg nici macar care este rolul brandului pentru care lucreaza in societate si cum ar trebui comunicat acesta.

Brandul este o oglinda a valorilor recunoscute in interiorul companiei. Acest concept a capatat contur in anii 1970, cand marketingul a inceput sa se concentreze mai mult pe consumator si apoi pe produs.

Pentru ca angajatii sa puna pe primul loc consumatorii, trebuie sa fie pusi pe primul loc in interiorul companiei si sa le fie acordate in mod constant cadouri personalizate, precum lanyard-uri, ecusoane sau insigne personalizate, pentru ca efectele actiunilor de branding intern sa fie vizibile in valorificarea superioara a resurselor umane ale companiei, gratie cresterii motivatiei angajatilor.

Cel mai vizibil efect din exterior al brandingului intern este cresterea fidelitatii si loialitatii consumatorilor. Angajatii unei companii sunt adevarati ambasadori ai brandului si sunt responsabili pentru a transmite promisiunea acesteia, dar si de a garanta respectarea promisiunii in fata consumatorilor. Toate amanuntele legate de felul de a se imbraca si de accesoriile angajatilor trebuie sa fie in acord cu valorile brandului.

Pentru a crea o imagine corecta la exterior, brandingul intern trebuie sa contina elemente personalizate pentru fiecare angajat in parte. De regula, situatiile in care reprezentantii companiilor apeleaza la branding intern sunt acelea in care este necesara crearea unei noi identitati, atat la nivel extern, cat si extern.

Comunicarea pozitiei brandului catre clientii si colaboratorii tinta are un singur scop, si anume acela de a determina clientii sa actioneze, sa incerce produsul, sa il cumpere, punandu-si increderea in reprezentantii companiei, care reprezinta bradul in mod eficient prin accesoriile pe care le poarta, prin atitudinea lor si prin felul de a se comporta.

Fara doar si poate, conceptul de branding intern este strans legat de accesoriile personalizate ce trebuie oferite angajatilor, precum insignele personalizate cu ajutorul carora sa fie mult mai usor de recunoscut atat din punct de vedere al statutului in companie, cat si din punct de vedere al numelui.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.