Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Imperiul construit cu 800 de dolari

Intarind axioma conform careia omul potrivit la locul potrivit poate face mai mult decit o investitie uriasa, Cris-Tim este astazi unul dintre cele mai cunoscute si mai puternice nume de pe piata alimentelor romanesti. A intrat in afacerea cu mezeluri cu 800 de dolari iar acum, dupa 15 ani, compania este lider pe piata de specialitate, cu o cifra de afaceri de peste 110 milioane de euro.

Multe dintre afacerile mari au in spate povesti incredibile si multi dintre CEOs au de povestit istorii romantioase despre inceputurile timide ale afacerii lor, dar parca nici una dintre povestile respective nu este mai aproape de noi, mai concreta si mai credibila decit cea a companiei Cris-Tim: afacerea de familie a fost crescuta plecind de la un chiosc de cartier in Bucuresti pina la un business de milioane de euro, cu 3.300 de angajati. Simtul practic al omului de afaceri l-a avertizat pe Radu Timis, proprietarul companiei Cris-Tim, ca unul dintre riscurile majore ale unei afaceri aflate intr-o continua expansiune este pierderea tempo-ului de dezvoltare, neglijarea ritmului de crestere si mai ales neadaptarea la acest ritm, drept pentru care acesta si-a adaptat politica de management si chiar obiectivele companiei in functie de stadiile din care se afla afacerea.
Brandul Cris-Tim este unul dintre cele mai valoroase marci romanesti, clasat al saptelea (primul nume din FMCG) in clasamentul Top Brands Romania, realizat de BusinessWeek Romania. Valoarea estimata a brandului este de 62,8 milioane de euro.
Amatorii de investitii sigure ar trebui sa stea cu ochii pe Cris-Tim, pentru ca planurile proprietarului sau includ francizarea afacerii si chiar o eventuala listare la Bursa. Cind se preconizeaza aceste importante mutari, precum si alte inside-tips, disponibile doar in coverstory-ul saptaminii, numai in revista BusinessWeek Romania.

In acelasi numar mai poti citi despre: adevarata fata a Indiei – dincolo de reputatia ei de noua Mecca a lumii IT, potentialul pe piata imobiliara a cladirilor din centrul istoric al Bucurestiului, ce sanse exista ca a sasea incercare de privatizare a uzinei Electroputere sa fie cu noroc.

Bucuresti, 21.3.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.