Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Impactul Internetului in industria televiziunii si eficienta campaniilor publicitare online + TV,

analizate la ICEEfest

Prima zi a ICEEfest – agenda, aici – va analiza in detaliu impactul pe care Internetul si continutul video digital il are in dezvoltarea industriei de televiziune.

Un subiect sensibil, mai ales la noi, unde in urma declararii ilegale a rebate-ului in TV de catre Guvern, prima intrebare este daca bugetele alocate publicitatii video vor migra sau nu catre Internet. Dar si in general, unde producatorii se intreaba daca e mai intelept sa pastreze continutul pe siteuri proprii sau sa il ofere diverselor platforme.

In plus, lansarea oficiala a Youtube in Romania a venit cu un mesaj evident: campaniile video TV nu mai pot ocoli online-ul.

In prima sesiune, reprezentantul Youtube Tomasz Czudowski va sustine o prezentare aplicata pe scena 1, dupa care o echipa ampla din partea Google va analiza Youtube, pe scena 2, atat din punct de vedere al relatiei cu producatorii de continut, cat si al modului in care e abordata piata de advertising.

Trainingul de content va fi sustinut de Maciej Sojka, cel care raspunde de parteneriatele de continut ale Youtube in Europa Centrala si de Est, iar discutia va lamuri dilemele producatorilor de continut video, inclusiv continutul produs la TV, legat de modul in care acesta trebuie utilizat online pentru o monetizare cat mai eficienta.

Dupa, va urma o incursiune in studii de caz si formate disponibile pe Youtube si in Romania pentru clientii de publicitate interesati de performante cat mai bune in domeniu, training sustinul de Bogdana Butnar si Doina Costache de la Google Romania.

Tot din acest domeniu, o alta companie globala majora prezenta la ICEEfest este DG Mediamind, care crede cu tarie ca viitorul este al campaniilor publicitare integrate TV si online.

Tej Rekhi, International Innovation Strategist, va sustine o prezentare inspirationala in acest sens, pe scena 1, urmand ca atentia pe acest subiect sa se mute apoi, pentru prezentari si discutii aplicate, pe scena 2, unde playeri globali majori precum HBO, Discovery Channel si BBC vor schimba opinii cu televiziuni sau platforme importante din regiune, precum Kanal D, Alpha TV din Grecia sau SeeNow.

ICEEfest (Interactive Central and Eastern Europe Festival) este noul brand sub care evenimentul lansat local ca RoNewMedia in 2008 a atacat, incepand de anul trecut, piata evenimentelor majore din domeniul tehnologiei si industriei digitale care au loc in regiune.

Festivalul este organizat in parteneriat cu Orange si cu sprijinul Microsoft – prin Internet Explorer 10 si Windows 8 – si se va desfasura peste doua saptamani, in 6 si 7 iunie, la Grand Cinema Digiplex din cadrul Baneasa Shopping City.

Biletele sunt disponibile pe site-ul www.ICEEfest.com

Bucuresti, 21.05.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.