Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Imagini in exclusivitate de la cununia Lorei, ieri la Acces Direct

Simona Gherghe – din nou fruntaşã în topul audienţelor

Senzaţionalul adevãrat şi cele mai tari exclusivitãţi sunt numai la Acces Direct. Simona Gherghe a fost şi ieri după amiază cea mai îndrăgită prezenţă de pe micul ecran, emisiunea sa clasându-se ca lider de piaţã, atât la nivelul targetului comercial 15-54 urban, cât şi pe segmentul all urban. Simona Gherghe şi-a delectat telespectatorii cu cele mai impresionante momente de la cununia Lorei, dar şi imagini inedite de la petrecerea de dupã, în exclusivitate, la Acces Direct.

Simona Gherghe le-a adus şi ieri telespectatorilor cele mai fierbinţi subiecte de pe agenda mondenã, oferindu-le acces direct la exclusivităţi şi senzaţionalul adevărat. Acces Direct a fost şi ieri preferatul celor mai mulţi telespectatori, emisiunea de la Antena 1 surclasând concurenţa, atât la nivelul targetului comercial 15-54 urban, cât şi pe segmentul all urban.

În exclusivitate la Acces Direct, Simona Gherghe a prezentat ieri momente impresionante de la cununia Lorei cu actorul de stand- up comedy Dan Badea, dar şi imagini inedite de la petrecerea de dupã cununie, eveniment ce a avut o dublã semnificaţie, deoarece în aceeaşi zi a fost şi ziua de naştere a artistei. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 3.8 procente şi o cotã de piaţã de 15.2% la nivelul publicului din mediul urban, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, s-a plasat pe locul al doilea, cu 3.5% rating şi 14.1 share. Şi la nivelul targetului comercial 15-54 urban, emisiunea Simonei Gherghe a fost prima opţiune a telespectatorilor, Acces Direct înregistrând un rating mediu de 3.7 procente şi o cotã de piaţã de 16.9%.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targeturile all urban si 15-54 urban
Perioada 24 Iulie 2012

Bucuresti, 25.07.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.