Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Imaginatie si culoare in noul spot Milli

Noile „Ispite cu fructe” lansate de Milli la sfârşitul lunii iunie sunt prezente acum în casele consumatorilor şi printr-un nou spot TV.

Cele două iaurturi cremoase din gama „Ispita fructelor”, Iaurtul Super Cremos Duo şi Iaurtul Super Cremos în straturi reprezintă o noutate pe piaţa de lactate din România, fiind singurele iaurturi cu fructe care au partea de fruct separată de cea de iaurt.

Spotul comunică inovaţia produsului Super Cremos Duo – atât în ceea ce priveşte ambalajul, compartimente DUO, cât şi compoziţia produsului, o combinaţie interesantă de fructe şi iaurt cremos. Execuţia TV valorifică la maxim avantajul competitiv al acestui iaurt, faptul că fructele şi iaurtul cremos se află în două compartimente separate, oferind consumatorului libertatea de a găsi singur „combinaţia perfectă” prin plierea compartimentului de fructe peste iaurt.

Spotul se adresează în special targetului Milli – femei active între 25-35 de ani, care au grijă să cumpere pentru familia lor cele mai bune şi mai naturale produse, şi care vor să îşi ofere şi lor un moment de răsfăţ.

„Noul desert Milli provoacă imaginaţia fiecăruia dintre noi. Astfel s-a născut ideea cu fluturele obţinut prin plierea unei coli de hârtie cu o pată de culoare în mijloc. La filmare, fetiţa, personajul principal al spotului, a fost extrem de entuziasmată de acest tip de “pictură”, de aceea a intrat foarte bine în pielea personajului, iar spotul a fost filmat cât ai zice <<Milli>>”, a declarat Dragoş Ioja, copywriterul Ogilvy – agenţia care s-a ocupat de realizarea spotului.

Spotul este difuzat pe Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasă TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel şi TVR 2, serviciile de media buying fiind asigurate de agenţia Starcom.

Echipa Friesland Foods care a lucrat la această campanie este formată din: Tudor Turcu David – Brand Manager şi Răzvan Orbulescu – Director de Marketing.

Echipa Ogilvy&Mather implicată în proiect este formată din: Raluca Găleată – Account Director, Dragoş Ioja – Copywriter, Dinu Gojan – Senior Art Director, Răzvan Giurcăneanu – A/V Producer, Răzvan Căpănescu – Creative Director. Regizor: Eduardo Vasquez.

Bucuresti, 31.07.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.