expoplast Sibiu 2019

Imaginatie si culoare in noul spot Milli

Noile „Ispite cu fructe” lansate de Milli la sfârşitul lunii iunie sunt prezente acum în casele consumatorilor şi printr-un nou spot TV.

Cele două iaurturi cremoase din gama „Ispita fructelor”, Iaurtul Super Cremos Duo şi Iaurtul Super Cremos în straturi reprezintă o noutate pe piaţa de lactate din România, fiind singurele iaurturi cu fructe care au partea de fruct separată de cea de iaurt.

Spotul comunică inovaţia produsului Super Cremos Duo – atât în ceea ce priveşte ambalajul, compartimente DUO, cât şi compoziţia produsului, o combinaţie interesantă de fructe şi iaurt cremos. Execuţia TV valorifică la maxim avantajul competitiv al acestui iaurt, faptul că fructele şi iaurtul cremos se află în două compartimente separate, oferind consumatorului libertatea de a găsi singur „combinaţia perfectă” prin plierea compartimentului de fructe peste iaurt.

Spotul se adresează în special targetului Milli – femei active între 25-35 de ani, care au grijă să cumpere pentru familia lor cele mai bune şi mai naturale produse, şi care vor să îşi ofere şi lor un moment de răsfăţ.

„Noul desert Milli provoacă imaginaţia fiecăruia dintre noi. Astfel s-a născut ideea cu fluturele obţinut prin plierea unei coli de hârtie cu o pată de culoare în mijloc. La filmare, fetiţa, personajul principal al spotului, a fost extrem de entuziasmată de acest tip de “pictură”, de aceea a intrat foarte bine în pielea personajului, iar spotul a fost filmat cât ai zice <<Milli>>”, a declarat Dragoş Ioja, copywriterul Ogilvy – agenţia care s-a ocupat de realizarea spotului.

Spotul este difuzat pe Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasă TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel şi TVR 2, serviciile de media buying fiind asigurate de agenţia Starcom.

Echipa Friesland Foods care a lucrat la această campanie este formată din: Tudor Turcu David – Brand Manager şi Răzvan Orbulescu – Director de Marketing.

Echipa Ogilvy&Mather implicată în proiect este formată din: Raluca Găleată – Account Director, Dragoş Ioja – Copywriter, Dinu Gojan – Senior Art Director, Răzvan Giurcăneanu – A/V Producer, Răzvan Căpănescu – Creative Director. Regizor: Eduardo Vasquez.

Bucuresti, 31.07.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *