pentru promovarea unui brand de angajator
IMAGE PR si Coca-Cola HBC lanseaza o aplicatie de augmented reality pentru promovarea noului program de Management Trainee („Destination: management”) al companiei multinationale. Aplicatia este una din componentele online ale campaniei „Destination: management”, alaturi de website-ul de cariera si pagina de Facebook a companiei.
Aplicatia are rolul de a ilustra intr-un mod spectaculos noul program de recrutare si de a comunica intr-o maniera inedita valorile pe care Coca-Cola HBC le cauta in randul viitorilor tineri manageri ai companiei: talent, pasiune, dinamism si efervescenta.
Astfel, pornind de la vizualul programului „Destination: management”, realizat in colaborare cu un artist digital, a fost creata o replica tridimensionala care le permite utilizatorilor sa descopere cat de palpitant poate fi drumul catre o viitoare cariera intr-o pozitie de management.
Aplicatia este disponibila online, pe website-ul de cariera www.cchbcjobs.ro/destination si poate fi descarcata gratuit de catre utilizatori. Accesul in aplicatie se face prin intermediul unei carti de vizita speciale, care va fi distribuita la evenimentele studentesti la care Coca-Cola HBC participa, dar si oferita ca premiu in cadrul unor concursuri care vor fi organizate pe pagina de Facebook Talente Nedescoperite incepand cu data de 4 mai.
Ca prim pas al promovarii aplicatiei, inaintea lansarii oficiale, aplicata a fost trimisa pentru testare unui numar retrans de tineri bloggeri. In etapele urmatoare, aplicatia va fi promovata atat pe website-ul de cariera, cat si pe pagina de Facebook a companiei.
„Campaniile derulate pentru promovarea brandului de angajator al Coca-Cola HBC sunt de fiecare data inedite si creative, iar cea lansata anul acesta nu face exceptie. Ideea aplicatiei a venit din dorinta de a crea un tool cat mai atractiv si interesant pentru tinerii studenti si absolventi care sunt targetul programului «Destination: management».”, a declarat Catrinel Burghelea, Account Manager IMAGE PR.
„Este pentru prima data cand o aplicatie de augmented reality este folosita pentru promovarea unui program de recrutare al unei companii. Consideram ca este o pozitionare care ne reprezinta si care exprima cel mai bine profilul oamenilor pe care ne dorim sa ii integram in echipa noastra: creativi, dinamici si mereu in cautare de noi provocari.”, a completat Simona Simoiu, Communication Specialist la Coca-Cola HBC Romania.
„Destination: management” este un program de dezvoltare profesionala accelerata, in urma caruia 6 tineri studenti sau absolventi vor deveni manageri in cadrul Coca-Cola HBC Romania. Programul de Management Trainee va avea o durata de 2 ani si va demara in luna octombrie a acestui an. Mai multe informatii despre program si perioada de aplicare sunt disponibile pe website-ul de cariera www.cchbcjobs.ro/management-trainee sau pe pagina de Facebook Talente Nedescoperite.