Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

IMAGE PR – 3 campanii castigatoare la International Business Awards (Stevie Awards)

IMAGE PR a câștigat bronz cu trei campanii distincte la ediția 2014 a competiției International Business Awards (Stevie Awards).

Cele trei proiecte câștigătoare sunt:
· Evenimentul de lansare a liniei aseptice Cappy Pulpy realizat pentru Sistemul Coca-Cola în România – bronz la categoria Best Corporate Image Event
· Campania integrată „Brățara ne unește” realizată pentru DERO, brand al Unilever South Central Europe – bronz la categoria Marketing/ Consumer Products – Europe
· Campania de comunicare internă „Play To Win” realizată pentru Coca-Cola HBC România – bronz la categoria Internal Communications – All Regions less the Americas

Evenimentul de lansare a liniei aseptice de îmbuteliere Cappy Pulpy la fabrica Coca-Cola din Ploiești a avut loc în octombrie 2013 și s-a adresat autorităților centrale și locale, mass media, celor mai importanți lideri de opinie și principalilor parteneri ai Sistemului Coca-Cola în România. Evenimentul s-a remarcat prin conceptul „Inovație pe linie” care a îmbinat cu succes prezentarea unei noi tehnologii de îmbuteliere şi lansarea unui produs inovator pentru piaţa din România, Cappy Pulpy. De asemenea, evenimentul a beneficiat şi de prezența autorităților centrale și locale și a top managementului companiei, Muhtar Kent, președinte și CEO al The Coca-Cola Company, împreună cu Dimitris Lois, CEO al Coca-Cola HBC AG.

Campania „Brățara ne unește” a fost realizată pentru DERO – unul dintre cele mai vechi branduri românești – pe 1 Decembrie 2013, la 95 de ani de la Marea Unire. Cu această ocazie DERO a lansat un SKU special de 9.5 kg, cu un design nou, şi a pus cu drag în fiecare pachet o brăţară tricoloră lucrată de mână de către o comunitate dintr-un sat de la Dunăre. Sute de femei de lângă Giurgiu s-au unit pentru prima oară să împletească de mână și din suflet, cu meșteșugul de odinioară, zeci de mii de brățări. Campania s-a derulat pe parcursul lunii decembrie și s-a diferențiat prin abordarea emoțională a spiritului românesc comunicat printr-un mix de instrumente de PR, ATL și BTL: spot TV, reportaje despre meșteșuguri românești de tradiție prezentate în cadrul unor emisiuni TV sau promovate pe Youtube, panouri outdoor, bannere video, aplicație de Facebook, acțiuni de media și blogger relations, acțiuni in store.

Campania „Play to Win” este un cadru strategic ce își propune să faciliteze schimbarea culturală în cadrul Coca-Cola HBC România. Inițiat în 2012, “Play to Win” promovează către toți angajații valorile organizaționale care susțin dezvoltarea businessului din România și îndeplinirea viziunii companiei de a-și menține poziția de lider în toate piețele în care activează. Campania, aflată în al treilea an de implementare, a mai beneficiat de recunoaștere internațională: la începutul anului 2014 a obținut Platinum Award și distincția de Most Engaging Program în cadrul Magellan Awards, competiție organizată de Liga Americană a Profesioniștilor în Comunicare și a fost finalistă la IPRA Golden World Awards 2014.

International Business Awards (Stevie Awards) este o reputată competiție care recunoaște excelența în business, în mai multe domenii precum: Comunicare, Marketing, Resurse Umane și altele. La ediția de anul acesta au fost înscrise 3500 de aplicații de către organizații și persoane fizice din 60 de națiuni din întreaga lume.

Bucuresti, 28.08.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.