Eco-Rom Ambalaje i-a încredinţat agenţiei de relaţii publice IMAGE, în urma unei licitaţii, gestionarea campaniilor de comunicare pentru anul 2009. IMAGE furnizează organizaţiei Eco-Rom Ambalaje servicii integrate de comunicare constând în planificare, consultanţă strategică şi implementare a campaniei “5 ani de Eco-Rom Ambalaje”, respectiv a campaniei de informare şi educare cu privire la colectarea selectivă a deşeurilor de ambalaje, adresată consumatorilor.
„2009 este un an foarte important pentru noi, din punct de vedere al comunicării. Tocmai de aceea, alegerea agenţiei nu a fost o decizie uşoară. IMAGE a demonstrat, în primul rând, că dispune de resursele şi expertiza necesare asigurării unei abordări integrate de comunicare. Mai mult decât atât, a dat dovadă de o bună cunoaştere şi înţelegere a domeniului în care activăm, lucru foarte important pentru noi”, a declarat Mugurel Rădulescu, Preşedinte Eco-Rom Ambalaje.
„Suntem mândri că avem ocazia să implementăm pentru Eco-Rom Ambalaje două campanii de comunicare complexe, dintre care una care se concentrează pe informarea şi educarea publicului larg – ceea ce pentru IMAGE reprezintă o provocare”, a declarat Alexandru Păiuş, Senior Partner IMAGE.
Eco-Rom Ambalaje SA are un portofoliu de peste 1.100 de operatori economici pentru care duce la îndeplinire obligaţiile legale privind reciclarea şi valorificarea deşeurilor de ambalaje pe care aceştia le generează. Compania deţine licenţa mărcii internaţionale „Der Grüne Punkt” în România, aceasta indicând consumatorilor că firma producătoare contribuie financiar la protecţia mediului. Eco-Rom Ambalaje are parteneriate cu peste 150 de companii din domeniul managementului deşeurilor şi realizează programe de colectare selectivă a deşeurilor în 42 de localităţi din România.
{mosloadposition user10}