Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

iLeo intra din prima pe podiumul Internetics

La aniversarea unui an de la infiintare, iLeo a intrat direct pe podiumul de la Internetics, reusind sa devina a doua agentie de comunicare interactiva din Romania. De asemenea, iLeo a castigat premiul Campania Anului si Best of Show cu lucrarea “Ziua Barbatului” pentru InBev.

“Cel mai ravnit premiu pentru agentiile Interactive ale noului val este, fara indoiala, Campania Anului. Lucrarea care castiga acest premiu stabileste in fiecare an criteriile de performanta fata de aunt evaluate urmatoarele evolutii pe aceasta piata de comunicare. La Internetics 2007, Campania Anului a fost castigata de iLeo cu “Ziua Barbatului”, iar acest rezultat vorbeste de la sine, cu atat mai mult cu cat suntem doar de un an pe piata agentiilor interactive full service”, afirma Mugur Patrascu, Managing Partner, iLeo. “Ziua Barbatului” a fost un efort sustinut, de trei luni de zile, in care un site special creat pentru a sprijini pe internet campania Bergenbier, a atins o participare record de peste 220.000 de vizitatori unici in doua luni de zile, a adus campaniei peste 80.000 de voturi si a atins o cifra record de peste 4 milioane de vizualizari pentru materialele prezente pe site.
Site-ul a fost o propunere in 5 faze, cu obiective si solutii creative diferite in fiecare faza, a fost o zona de coagulare a unei comunitati de barbati care au sustinut, militat si s-au bucurat de Ziua Barbatului.

Valoarea campaniei interactive Ziua Barbatului a stat in puterea ei de a crea o participare si o rezolutie comuna de la o masa atat de mare de internauti, de a fi cel mai important mediu de sustinere a comunicarii de brand pe perioada acestei campanii si de a face toatea aceste lucruri plecand de la obiective si precizari specifice comunicarii de brand.

“Ma bucura ca si juriul a vazut in aceasta campanie cel mai bun exercitiu de comunicare si implicare intre un brand si consumatorii sai din acest an.”, mai spune Mugur Patrascu.

Premiile Best of Show si Campania Anului obtinute de lucrarea “Ziua barbatului” coroborate cu nominalizarea pentru “Olimpiadele Comunicarii” si shortlist-urile “Web site Leo Burnett” (www.leoburnett.ro) si “Adevar sau provocare” pentru Danone au fost suficiente pentru ca iLeo sa intre direct pe podiumul Galei Internetics 2007. Astfel, iLeo a reusit intr-un an de la infiintare, sa devina a doua agentie de comunicare interactiva din Romania, gratie obiectivelor clare, determinarii in realizarea unui produs competitiv, unei echipe tinere, colaborarii cu clienti importanti din industria locala si a sustinerii grupului Leo Burnett.

 Bucuresti, 2.11.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.