Agentia de publicitate interactiva iLeo a castigat aseara 6 premii: 4 Gold si 2 Bronze la gala festivalului local de publicitate ADOR. De altfel, aceasta performanta situeaza iLeo pe prima pozitie in cadrul agentiilor interactive si la bataie pentru agentia anului in Romania, o situatie inedita pentru o agentie de interactive.
“Una dintre cele mai mari satisfactii generate de acest succes vine din faptul ca am obtinut recunoasterea unui juriu international pentru aceleasi lucrari pentru care juriul romanesc de la Internetics nici nu ne-a bagat in seama. Suntem mandri ca facem advertising digital recunoscut international, suntem mandri ca am fost pionieri pe partea de idee in acest mediu in Romania”, a declarata Mugur Patrascu, Managing Partner al iLeo.
iLeo a castigat cel mai pretios trofeu in competitia de online, la sectiunile "Online Advertising Campaigns" si Use of Internet prin campania "Vreau in clasa a noua" pentru World Vision, tot la sectiunea “Use of Internet” prin campania “Leapsa cu FIAT 500” si la sectiunea "Websites & Microsites" prin campania “Mixes” pentru brandul de cafea instant al Doncafe.
Acestor trofee li se adauga un bronz la sectiunea “Online Advertising Campaigns" tot prin “Leapsa cu Fiat 500” si un alt bronz la "Websites&Microsites" obtinut de lucrarea "Prietenii stiu de ce" pentru Bergenbier.
„In prezent, cel mai greu lucru de digerat aspect de catre clienti este acela ca media interactiva este o specialitate cu totul distincta fata de abordarea clasica de media, care presupune atat strategie, cat si creativitate intrinseca si trebuie sa stea aproape de ideea principala care trebuie comunicata. Filozofia si valentele iLeo au stat mereu aproape de latura digitala a comunicarii, a relatiei cu oamenii, alaturi de ideea generata si transmisa pe aceste medii. Intreg contextul interactivului trebuie inteles si filtrat prin intelegerea modului in care acestia folosesc acest mediu. Nu vorbim de site-uri, bloguri sau retele sociale ci despre idei si concepte de comunicare ce micsoreaza distanta intre limbajul de brand si interesele oamenilor folosind aceste instrumente. Acest lucru, pus in contextul creativitatii, cred ca a fost apreciat ieri de catre juriu”, conchide Mugur Patrascu.
{mosloadposition user10}