Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

IKEA România a obținut aprobarea Planului Urbanistic Zonal pentru al doilea magazin din București

IKEA South East Europe continuă expansiunea activităților de retail în România și face noi pași importanți către deschiderea celui de-al doilea magazin din București. Planul Urbanistic Zonal (PUZ) pentru magazinul IKEA de pe Bulevardul Theodor Pallady, nr. 57, a fost aprobat de către Primăria Generală a Capitalei.

Aflat în partea de est a Bucureștiului, pe Bulevardul Theodor Pallady, nr. 57, cel de-al doilea magazin IKEA din România va fi construit pe piloni, va avea o suprafață de aproximativ 37.000 de metri pătrați și va contribui la crearea a 300 de locuri de muncă, în urma unei investiții de 80 de milioane de euro – reprezentând valoarea cumulată a terenului și a construcției.

Ikea Pallady
Ikea Pallady

„Ne bucurăm să vedem progresul planurilor de expansiune din România și acest lucru se datorează eforturilor colegilor noștri din echipa de Property and Expansion. Mulțumim Primăriei Generale a Capitalei pentru o bună colaborare. Echipa Primăriei a dat dovadă de profesionalism și s-a implicat într-un dialog funcțional și benefic de ambele părți în timpul procesului de aprobare al PUZ. Următorul pas este să depunem documentația pentru autorizația de construcție și, prin aceasta, să ajungem mai aproape de data de deschidere pe care ne-o dorim pentru al doilea magazin IKEA din România: finalul anului 2018,” a declarat Stefan Vanoverbeke, Country Retail Manager IKEA South-East Europe.

Sustenabilitatea integrată în business din faza de proiect

Pornind de la moștenirea suedeză și de la respectul față de natură, IKEA South East Europe depune eforturi să reducă impactul asupra mediului înconjurător în construcția noului magazin. Amplasarea viitorului magazin din Bulevardul Theodor Pallady va oferi atât consumatorilor, cât și IKEA, posibilitatea de a reduce emisiile de dioxid de carbon generate de transport, prin accesul la mijloace de transport în comun (tramvai, metrou și autobuz), precum și acces la autostradă și la șoseaua de centură pentru camioanele care vor transporta produsele IKEA. Obiectivul companiei este să folosească 100% energie regenerabilă în noul magazin: cu sisteme de energie geotermală și panouri solare integrate în construcție. Mai mult, vor fi instalate stații de încărcare pentru mașini electrice, vor fi disponibile metode de administrare pentru toate tipurile de deșeuri, iar suprafața de spațiu verde din totalul terenului va fi de 30%, în conformitate cu cerințele legale.

„Ne bucurăm să vedem progresul din țară în multe aspecte sociale și economice de când IKEA a deschis primul magazin din România, acum 10 ani, și abia așteptăm să facem parte din această evoluție pe termen lung. România este țara cu cel mai mare potențial de dezvoltare din regiunea de Sud-Est a Europei și facem noi pași în procesul de expansiune în toată țara, nu numai în București. Plănuim să atingem un număr total de 9 magazine – cel mai mare număr de magazine din țările din regiunea de sud-est – cu o investiție totală de peste 500 de milioane de euro. Oamenii sunt foarte importanți pentru noi și cea mai frumoasă parte este faptul că vom crea 3.000 de locuri de muncă în România,” a adăugat Stefan Vanoverbeke.

IKEA se află în regiunea Europei de sud-est cu o misiune: să creeze o viață de zi cu zi mai bună pentru cei mai mulți oameni. Planurile de expansiune au un rol important în planurile strategice ale organizației IKEA South East Europe de a aduce brand-ul IKEA mai aproape și a-l face mai accesibil pentru cei mai mulți oameni în viitorul apropiat.

Save

Save

One Comment

  • Zelist Blog » Blog Archive » 12 – 18 ianuarie 2017 – Ssaptamana in Social Media

    […] Ikea Romania a obtinut aprobarea Planului Urbanistic Zonal pentru al doilea magazin din Bucuresti […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *