Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

IFA 2008: estetica si tehnologie inovatoare in noua colectie Philips

Prezent la IFA Berlin 2008, Philips a expus cele mai noi invenţii în materie de produse electronice, oferind consumatorilor alternative mai stilate ca design şi mai inovatoare din punct de vedere tehnologic.

O experienţă vizuală nouă
Prezentată în cadrul IFA 2008, noua serie 9700 de televizoare cu ecran LCD de la Philips oferă consumatorilor o experienţă vizuală deosebită, dând viaţă conţinutului de înaltă definiţie (HD). Televizoarele din seria 9700 sunt rezultatul unei abordări inovatoare, bazate pe design. Seria oferă ecrane LCD HD dotate cu cea mai recentă tehnologie Ambilight Spectra 3, oferind o calitate remarcabilă a imaginii. Într-o prezentare modernă şi elegantă, televizoarele Philips din seria 9700 sunt disponibile în variante cu diagonala de 42, 47 şi 52 de inci. IFA 2008 a gazduit, de asemenea, noua generaţie de televizoare Philips Aurea. Noua gamă cuprinde o serie de îmbunătăţiri estetice şi tehnice faţă de prima generaţie de televizoare Aurea.
Adevarată opera de artă, prin design-ul unic şi sofisticat, Aurea se bazează pe o nouă tehnologie de vizionare oferind cea mai captivantă şi cinematică experienţă vizuală. Noua gamă Aurea cuprinde produse cu două dimensiuni de ecran – de 37 şi 42 de inci.

Acestea au în componenţă cea mai recentă versiune a tehnologiei Philips Active Frame – cadrul exterior ce înconjoară ecranul televizorului şi care proiecteaza perfect culorile pe ecranul televizorului, cu o strălucire schimbătoare şi generand   o aura  de culoare. Active Frame include o nouă culoare strălucitoare, perlată, obţinută din sticlă cu straturi anti-reflex ce creează un efect de halo mai viu şi mai captivant.

Accesorii pentru gadget-uri
Din categoria gadget-uri, Philips a prezentat la IFA 2008 familia de huse Philips DLO+Jam Jacket pentru utilizatorii de iPod din întreaga lume şi familia de transmiţătoare FM TransDock pentru iPod.

Lansate iniţial în Statele Unite sub denumirea DLO, husele Jam Jacket prezintă un silicon moale, anti-alunecare, care protejează iPod-ul împotriva uzurii şi loviturilor ce pot surveni frecvent şi elimină problema cablurilor in exces. Fiecare husă Jam Jacket este dotată cu sistemul recunoscut Earphone Management pentru depozitarea convenabilă a cablurilor şi a căştilor în spatele carcasei. 

Pentru iPod classic şi Nano, carcasele Jam Jacket sunt echipate cu un sistem de protecţie a roţii de selectare şi cu butoane în relief pentru controlul iPod. Jam Jacket pentru iPod permite accesul la ecranul tactil şi are un sistem de protecţie a ecranului, Surface Shield, pentru evitarea zgârâieturilor şi a petelor. Toate carcasele permit accesul către toate butoanele de control ale iPod-ului, cu deschideri mari pentru butonul hold şi pentru mufa căştilor precum şi accesul către conectorul de alimentare, astfel încât utilizatorii să poată încărca şi sincroniza iPod-ul fără înlăturarea acestuia din carcasă.

Noua familie de transmiţătoare FM TransDock pentru iPod cuprinde produsele TransDock, TransDock micro şi TransCast FM, disponibile acum în întreaga lume. Prin achiziţia, în 2007, a Digital Lifestyle Outfitters (DLO), un pioner în dezvoltarea transmiţătoarelor FM pentru iPod, Philips Consumer Lifestyle prezintă acum o gamă completă de accesorii MP3 şi oferă orice este necesar utilizatorilor pentru optimizarea sistemelor portabile în scopul adaptării acestora la stilul lor de viaţă.

Compatibil cu toate modelele noi de iPod, soluţiile pentru automobil permit utilizatorilor să beneficieze de conţinutul din iPod prin intermediul sistemelor stereo ale maşinii. TransDock şi TransDock micro au de asemenea noua tehnologie de scanare a frecvenţei IntelliTune. Prin apăsarea unui buton, IntelliTune va scana automat frecvenţele FM pe care iPod-ul le va reda.  Designul rafinat si distins al noului TransDock a fost creat pentru a fi în aceeaşi linie cu noile modele de iPod.

Cu un design compact, ideal pentru călătorii, TransDock micro prezintă o interfaţă unică bazată pe un cadran, care face posibilă operarea facilă, cu o singură mână. Folosind cadranul, utilizatorii pot modifica reglajele TransDock-ului într-un mod simplu şi intuitiv şi pot schimba de asemenea frecvenţele.

Cel de-al treilea model lansat de Philips este transmiţătorul universal TransCast FM, care dă posibilitatea utilizatorilor de a reda muzica de pe orice MP3 player – de la iPod până la Zune şi Philips GoGear prin sistemul stereo de la bordul maşinii.

Telefoane cu stil
Noul telefon  DECT ultra-subţire, cu suprafaţă lucioasă ID555, a fost proiectat astfel incat să confere un plus de eleganţă chiar şi celor mai stilate interioare. Premiat la IF Design Award, acest telefon Philips prezintă o serie de caracteristici încorporate, precum robotul digital, difuzorul pentru convorbiri handsfree şi o capcitate de memorare de 200 de contacte în agenda telefonică.

Elegantul ID555 a fost inspirat din ultimele tendinţe în designul european pentru interioare. Cu sofisticatul aspect lucios, negru, acest telefon se încadrează perfect în orice interior, modern sau clasic.

Despre Royal Philips Electronics
 Royal Philips Eletronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) este o companie care oferă soluţii diversificate pentru sănătatea şi bunăstarea oamenilor, concentrându-şi activitatea în scopul oferirii de produse inovatoare  ce  îmbunătăţesc calitatea vieţii. Ca lider mondial în sectoarele sănătăţii, produselor de lifestyle şi soluţiilor  de iluminat,  Philips integrează tehnologia şi designul pentru a oferi soluţii complete ce au la bază înţelegerea consumatorului şi promisiunea brandului “sense and simplicity”. Având sediul central în Olanda, Philips are aproximativ 133 000 de angajaţi în peste 60 de ţări.

Cu vânzări de 27 miliarde Euro în 2007, compania este lider pe pieţele echipamentelor  de îngrijire cardiacă, a echipamentelor pentru pacienţii în stare critică  şi aparatură medicală de îngrijire la domiciliu, soluţii de iluminat eficiente energetic şi  aplicaţii inovatoare în domeniul  iluminatului, precum şi pe pieţele produselor de lifestyle pentru îngrijire personală şi divertisment.

De asemenea, Philips deţine  poziţia de leader pe piaţa televizoarelor cu ecran plat, produselor de bărbierit electrice şi de îngrijire corporală, produse portabile de divertisment şi îngrijire a sănătaţii bucale.

Bucuresti, 11.09.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.