Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Idei proaspete la produse proaspete

Notorious a realizat o nouă decorare internă pentru Hipermarket-ul Auchan

Notorious a reuşit o abordare diferită în decorarea zonei de produse proaspete a clientului său, hipermarketul Auchan. S-a pornit de la nevoia unei mai bune comunicări a avantajelor oferite de Auchan clienţilor şi de la dorinţa de a utiliza eficient spaţiile libere din zona de produse proaspete. Notorious a decis să combine imagini sugestive cu mesaje scurte şi incitante, care să îi atragă pe clienţi.

Rezultatul este o decorare ieşită din tipare, alăturarea expresivă de imagini şi texte condimentând vizita în raionul de produse proaspete. Se construieşte astfel o comunicare directă între personalul Auchan şi clienţii
hipermarket-ului.

“Propunerea venită de la Notorious ni s-a părut interesantă şi diferită. Ea susţine pozitionarea Auchan, care mizează nu pe promoţii care apar şi dispar ci pe avantajele directe ale clientului, preţul mic oferit în fiecare zi pentru toate produsele, prospeţimea şi calitatea acestora. Iar printre cei care fac acest lucru posibil se numără şi personalul magazinului, implicat în relaţia directă cu clienţii”. Tiberiu Dăneţiu – Director marketing Auchan

Bucuresti, 26.3.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.