Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Idei inovatoare pentru mai multă dezvoltare durabilă: BMW Group invită companiile start-up din lumea întreagă să colaboreze

dezvoltare durabila BMW Group

● A fost lansat Open Call 360° Sustainability Challenge. Companiile start-up se pot înscrie în şapte domenii de inovaţie ● Înscrierile sunt deschise până la finalul lunii iunie; juriul va aprecia cele mai bune soluţii start-up ● Câştigătorii vor fi anunţaţi la IAA Mobility de la München ●

Bucureşti/München. BMW Group şi-a propus obiective ambiţioase pentru o dezvoltare sustenabilă. Pentru a atinge acest obiectiv, compania invită start-upuri din întreaga lume să participe la Open Call 360° Sustainability Challenge.

Colaborarea cu companiile tinere poate juca un rol-cheie în promovarea utilizării tehnologiilor inovatoare. De aceea, BMW Group a lansat BMW Startup Garage în 2015 şi acum face următorul pas cu Open Call 360° Sustainability Challenge.

“Aşteptăm cu nerăbdare să primim înscrieri de la antreprenori din întreaga lume. Am crezut de multă vreme că start-upurile au un rol-cheie de jucat în a ne ajuta să modelăm mobilitatea individuală, conectată şi durabilă”, declară Bernhard Schambeck, directorul BMW Startup Garage.

dezvoltare durabila BMW Group

Provocarea defineşte şapte domenii de inovaţie în care companiile start-up îşi pot prezenta produsele şi soluţiile: materiale reciclabile, lanţ de aprovizionare durabil, producţie eficientă din punct de vedere energetic, inteligenţă mobilă, management inteligent al clădirii, mobilitate centrată pe client, tehnologii durabile. De asemenea, există o opţiune “wild card” pentru teme interesante care nu se încadrează în nici una dintre aceste categorii.

BMW Startup Garage va evalua toate inovaţiile transmise. Companiile start-up alese vor fi invitate să îşi prezinte soluţia la sfârşitul lunii iulie, cu şansa ca BMW Group să le devină client. Câştigătorii finali vor fi prezentaţi la IAA Mobility de la München în septembrie. Factorul decisiv în selectarea companiilor start-up şi determinarea dacă trec la runda următoare este modul în care soluţia contribuie la dezvoltarea durabilă a BMW Group în domeniile de inovaţie definite.

Companiile start-up câştigătoare vor avea acces la programul de investiţii venture capital al BMW Startup Garage. Candidaţii vor avea şansa de a afla mai multe despre program şi despre cele şapte domenii în care se pot înscrie în timpul unui eveniment virtual de o oră desfăşurat între orele 16.00-17.00 în data de 11 mai. Înregistrarea pentru Challenge este deschisă acum pe site-ul BMW Startup Garage. Toate cererile trebuie primite până cel târziu la 28 iunie.

BMW Group oferă o colaborare pe termen lung şi o reţea extinsă

Anual, BMW Startup Garage împărtăşeşte idei cu peste 1.000 de companii start-up din aproximativ 30 de ţări, căutând inovaţii care să ofere beneficii reale pentru produsele, serviciile, sistemele şi procesele BMW Group. Acest lucru asigură accesul timpuriu al companiei la inovaţii care pot fi personalizate înainte de a fi gata de comercializare. În schimb, companiile start-up obţin informaţii utile despre procesele auto şi au posibilitatea de a construi o reţea în cadrul companiei. De asemenea, primesc asistenţă pentru rafinarea planului lor de afaceri. Obiectivul programului este să evalueze şi să permită companiilor start-up ca furnizori şi parteneri pe termen lung pentru BMW Group. De la înfiinţarea Startup Garage, peste 100 de companii start-up de tehnologie, cu un volum de investiţii de peste 2,8 miliarde de dolari, au trecut prin program.

Angajament extins pentru scena mondială a companiilor start-up

BMW Startup Garage este unul dintre cei patru piloni pe care BMW Group îşi bazează colaborarea cu companiile start-up din întreaga lume. Prin BMW i Ventures, BMW Group investeşte în companii start-up de tehnologie cu o creştere rapidă, care pot crea valoare adăugată strategică pentru companie – concentrându-se pe diverse domenii, inclusiv tehnologii digitale de automobile, condus autonom şi mobilitate la cerere. BMW i Ventures asigură accesul BMW Group la tehnologiile viitorului.

Pentru a susţine antreprenorii şi companiile start-up durabile, Fundaţia BMW Herbert Quandt a lansat programul de accelerare RESPOND operat de UnternehmerTUM. RESPOND este primul program de accelerare din lume care susţine un leadership responsabil şi, prin urmare, ajută la escaladarea modelelor de afaceri durabile pentru un viitor mai bun, în conformitate cu Agenda ONU 2030.

Din 2016, acceleratorul de companii start-up URBAN-X al MINI a lucrat cu peste 60 de companii start-up ale căror inovaţii fac viaţa în oraş mai bună, mai plăcută, mai convenabilă, mai durabilă sau mai plină de experienţe. Aceste companii start-up lucrează la soluţii pentru unele dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă oraşele din întreaga lume, în categorii precum mobilitate, infrastructură, energie şi reciclare.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.